Hoeveel weegt zo een 2.3 16 bakbeest?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenHoeveel weegt zo een 2.3 16 bakbeest?
Comment
-
ook een heel erg netjes exemplaar blijkbaar:
of een koopje, wel wat werk aan de KE-jetronic...
Ik vind Frankrijk altijd zo'n leuk land om te auto-shoppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten1260 opgegeven. Met wat opties 1300 schat ik....
Een 100 tot 150 kilo zwaarder dan een e30 dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenEen 100 tot 150 kilo zwaarder dan een e30 dus.
Een 318is weegt 1125kg, = +60 kg
Een 4-deurs 318i weegt 1085kg. Dus - hypothetisch - een 4-deurs 318is zou rond de 1145kg zitten, idd. 115kg minder. Maar dan vergelijk je eigenlijk appelen met peren
Een M3 weegt 1165kg, dus een 4-deurs M3 zou (weeral hypothetisch) 1185kg wegen, da's 75kg minder dan en 190E 2.3-16
Vind dat verschil nog meevallen, als dat de tol is die je moet betalen voor wat kwaliteit, koetswerkstevigheid en -stijfheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendat turbohok is eigelijk niet zo duur
jammer van de optische tuning en het kleurenpalet.
Lijkt me nog wel wat voor u, kan je begin juli mee in de Vogezen komen knallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenkleurverschil rechtse deuren.
en ik ben niet blij met dat voorstel, as you know
En tsja, wat doe je er aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenGoodwood is al betaald. Anders zou ik oprecht nog twijfelen.
kzou nog liever beide doen uiteraard
En moest ik het geld op overschot hebben om naar Goodwood te gaan zou ik ook oprecht twijfelen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwaarom zou ik dat doen
voor dat geld is er leukers, beter, en snellers.
(en kom niet af met 'Audi', want dat is enkel mogelijk sneller)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenavanti staat voor het moment zot van een bepaalde kar die voor 2-3k extra haalbaar is!
944 Turbo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenRS2?
944 Turbo?
Schitterende wagen! Er is slechts 1 puntje van kritiek, ik zie liever het volleder.
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten1260 opgegeven. Met wat opties 1300 schat ik....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenNu ik gisteren meegevlogen heb met u wil ik ook een snelle 190
Schitterende wagen! Er is slechts 1 puntje van kritiek, ik zie liever het volleder.
En dat mag jij gerust een minpuntje vinden, ik heb er geen probleem mee en gun u een lederen interieur.
Is een beetje zoals zeggen 'ik val wel op dikke vrouwen'. Mij niet gelaten, blijft er weer meer keuze voor mij over bij de slanke deernes
Teilleder interieur is voor mij zo'n heerlijk karaktertrekje dat bij een 16v hoort. Net zoals die koplampwissertjes, relatief nutteloos but I like it.
Comment
Comment