ik zoek een 190 automaat voor mijn ouders. De Freelander gaat het begeven en mijn idee is om een 190 als gezinwagen te fixen. goedkoop en betrouwbaar + vroeger hebben we een 190d gereden en dat vonden ze een leuke auto. Benzine of diesel, in zeer goede staat, w124 maakt ook kans.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik zoek een 190 automaat voor mijn ouders. De Freelander gaat het begeven en mijn idee is om een 190 als gezinwagen te fixen. goedkoop en betrouwbaar + vroeger hebben we een 190d gereden en dat vonden ze een leuke auto. Benzine of diesel, in zeer goede staat, w124 maakt ook kans.
Of moet er nooit met meer dan 2 in de auto gezeten worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenEen 190 is nogal klein als gezinswagen, zeker met kinderen die groot zijn
Of moet er nooit met meer dan 2 in de auto gezeten worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenWe zitten nooit met veel in de auto We waren mijn Megane zelfs aan het overwegen als gezinswagen maar de koffer is te klein om boodschappen te doen.
Comment
-
Deze avond een 16v in TG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDeze avond een 16v in TG
http://www.autoblog.nl/archive/2010/...bc2#post-36424
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDeze avond een 16v in TG
http://www.autoblog.nl/archive/2010/...bc2#post-36424
Kerel van ADAC reed wel de eerste keer met een 16v . "What is wrong with this car?" .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenSpijtig van de E36 M3. Dat moest een E30 M3 zijn.
Kerel van ADAC reed wel de eerste keer met een 16v . "What is wrong with this car?" .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenWas allemaal voor de show, want je moet de pook opheffen om in Race te gaan
Comment
-
Cosworth
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
-
Heb je soms een plaatje van een originele Cosworth?
Die screen komt uit Top Gear trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHeb je soms een plaatje van een originele Cosworth?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHeb je soms een plaatje van een originele Cosworth?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenbedoel je zoiets?
Comment
Comment