Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Heb op die advertentie gereageerd gisteren door een telefoontje te plegen naar 'Johan'. Kreeg ik iemand aan de lijn met een Noord-Afrikaans accent. Tja, had het kunnen denken. Dat zinnetje dat hij ook schrijft 'uiteraard van eerste eigenaar', dat deed mij al het tegengestelde vermoeden en een paar centjes belkosten gaf mij zekerheid.

Via het internet vind je zelden een Mercedes meer van de oude garde (voor 1993) zonder dat die door de handen lijkt te zijn gegaan van een charlatan , tenzij je kampeert achter je computer en binnen de seconde dat de advertentie geplaatst is reageert. Dat interieur van die 190 ziet er goed uit, maar niet vergeten dat een stuur, stoel of versnellingspook snel vervangen is. Of ik lijd aan paranoia, kan ook.
    Last edited by ; 13/08/2010, 21:25.

Comment

• een beetje wel misschien. eens gaan kijken is altijd de beste optie, zo zie je meteen de hoeveelste eigenaar dat is. het kan perfect zijn dat hij die kar voor een prikje heeft gekocht en nu met winst probeert door te verkopen, wat uiteraard zijn volst recht is. niet alle noord-afrikanen zijn 'slechte' mensen trouwens

Comment

• Gaan kijken is inderdaad de boodschap. Mocht je gezien hebben waar ik de mijne kocht, je zou ook beginnen twijfelen. Uiteindelijk is alles correct verlopen...
        Last edited by Ugeken; 13/08/2010, 22:59.

Comment

• voila ugeken

Comment

• als ze er maar ni te veel mee hebben gereden

Comment

• Pas is er nog een 190D verkocht met 60.000km op ongeveer, een witte, en de koper (ook een forummer blijkbaar) heeft er 500 euro en een bak bier voor betaald.

Vind het wel jammer dat ik hem niet heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Pas is er nog een 190D verkocht met 60.000km op ongeveer, een witte, en de koper (ook een forummer blijkbaar) heeft er 500 euro en een bak bier voor betaald.

Vind het wel jammer dat ik hem niet heb

Wieda?

En waar stond die te koop?

Een PFL dan?

Comment

• Geen idee waar die te koop stond, en ook geen idee van bouwjaar ofzo. Gewoon low mileage, eerste eigenaarkar in nieuwstaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                    een beetje wel misschien. eens gaan kijken is altijd de beste optie, zo zie je meteen de hoeveelste eigenaar dat is. het kan perfect zijn dat hij die kar voor een prikje heeft gekocht en nu met winst probeert door te verkopen, wat uiteraard zijn volst recht is. niet alle noord-afrikanen zijn 'slechte' mensen trouwens
                    Je kan gelijk hebben. Nu begin ik er al spijt van te krijgen dat ik niet ben gaan kijken, ellendige stereotypen. Hij heeft gewoon die advertentie geplaatst onder de naam 'Johan' omdat hij er van uitging dat er anders minder reactie op zou komen. Maar dan verkies ik nog liever van die mannen zoals die ene in Deurne (http://www.2dehands.be/autos/autos/m...-77039315.html) met z'n 190 uit 87 met 128k km. Gewoon 'Satif', eerlijk. Geen open dak, das minder, maar toch... Wat ziet die er clean uit jonge toch... Stel nog dat ie teruggedraaid is, als die er in het echt ook zo als geteleporteerd uit 87 uitziet, en mechanisch OK is, niet te duur dan. Heeft er nog eentje staan op http://www.koopjeskrant.be/mercedes_...d33303205.html. Maar ik wil een 5 cylinder als het even kan.

Je kan beter een auto best objectief bekijken zoals hij er staat, rijdt, aanvoelt, uitziet, ruikt... Zeker ben je toch nooit tenzij je hem helemaal ontmantelt en elke onderdeel onder de microscoop legt. Mmm, zoeken naar sporen van corruptie in een CSI-autolabo, bemand door van de ongrijpbare, smetteloos propere female mechanics.

Comment

• zo hoor ik je spreken dat zijn inderdaad hele mooi, maar die met zijn zwart interieur staat al een tijdje te koop (is wel duits import dacht ik). als je ze mooi vindt, zeker gaan kijken
                      't is wel zo dat je nooit zeker kan zijn. mijn 123 stond eerst te koop bij eigenaar x voor 3000 euro, en daarna voor 2000 bij eigenaar y (in de zelfde gemeente). toen ik ging kijken beweerde de (bejaarde) man de eerste eigenaar te zijn. had het zichtbaar moeilijk met hem te verkopen ook, woonde niet in een speciaal huis enz. op de papieren stond echter de naam van eigenaar x, die kar was dus nooit ingeschreven geweest onder de naam van eigenaar y.

behoorlijk vreemd allemaal, maar 'k ben nog steeds super tevreden van mijn karretje

Comment

• Yes, ik heb er optie bij . Nieuw in verpakking kunnen kopen!

Comment

• Mooi gevonden!
                          Nu direct de cassettes van zolder halen en laat die klassiekers maar galmen door de speakers.

Comment

• Zoekt er iemand nog deze B? Ik heb er 4 gevonden!

Comment

• [GZ] 190d 2.0 of 2.5 atmo

Verplichte eigenschappen:
                              Sportline uitvoering met de gullis (alles)
                              Schuifdak
                              Facelift
                              Geen spoiler
                              Metallic kleur
                              Liefst < 200.000km
                              Manueel!

Dus in feite Ugeken zijn kar, maar dan de dieselvariant.

Zit geen haast achter

Kom maar af met de links

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                [GZ] 190d 2.0 of 2.5 atmo

Verplichte eigenschappen:
                                Sportline uitvoering met de gullis (alles)
                                Schuifdak
                                Facelift
                                Geen spoiler
                                Metallic kleur
                                Liefst < 200.000km
                                Manueel!

Dus in feite Ugeken zijn kar, maar dan de dieselvariant.

Zit geen haast achter

Kom maar af met de links
                                Sportline 190D 2.0 ga je niet vinden.

Ik heb sjans met mijn interieur. Met sportline gulli's eronder, hangt gewoon net iets hoger dan een sportline.

De mijne past voor de rest in je plaatje, +- 207.000 km. Facelift. Open dak, manueel. Maar die doe ik niet weg .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                  Maar die doe ik niet weg .
                                  'k ben daar vet mee stoeffer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                    'k ben daar vet mee stoeffer.
                                    Mijne kopen als die af is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                      Mijne kopen als die af is?
                                      Mooie diesel heb jij daar.

Comment

• Zeker vindbaar indien geen max. budget
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                          Zeker vindbaar indien geen max. budget
                                          Hehe

Comment

Working...
                                          X