Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vandaag trouwens zonder diesel gevallen

ging nog rap effe een boodschap doen en dan tanken. Ik wist dat ie al riskant lang op reserve stond, maar de wijzer kon nog lager dacht ik. not
    Kvond het al vreemd dat hij sinds vanmorgen steeds tussen leeg en juist boven reserve begon te dansen. Weten we dan ook weer voor int vervolg!

Comment

• Dat heb jij echt voor met elke auto he

Comment

• ?
        Ben enkel met m'n bordeaux TQ eens zonder naft gevallen, that's it. Toegegeven, dat was best een genante (50m voorbij het tankstation op autostrade ), maar qua totaal valt dat dan nog best mee!

Comment

• Oh, ik dacht dat jij dat meer voorhad.

Nuja, die keer in Lux met sTomT was ook grappig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
            Eigenlijk geen geld hé. Niet teveel km's.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            http://www.2dehands.be/autos/autos/m...=mercedes-benz

Iemand hier meer info over eigenlijk?
            Misschien wel iets om de SL te vergeten
            Ik ben gisteren nog in dat dorp geweest, als ik hem had zien staan, dan was ik zeker eens gaan kijken.
            Staat wel al een tijdje te koop en dan is de turbo op bovenstaande link veel beter.

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            jup, en nog niet eens zo versleten. Vooraan liggen er wel nog maar net nieuwe banden.
            185 shuift idd snel .

Ik heb altijd al winterbanden en zomerbanden op m'n 190 gehad.

Comment

• Beter misschien wel, maar het ding staat ook in moffenland, en daar heb ik geen zin in.

Vind zelfs katelijne wat ver voor een cheap-ass kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Beter misschien wel, maar het ding staat ook in moffenland, en daar heb ik geen zin in.

Vind zelfs katelijne wat ver voor een cheap-ass kar
                Eigenlijk mag je dat niet zeggen van een 190!
                Klinkt meer als "E36".

@Mayo:
                Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Te veel km wrs en ik denk niet dat het een echte sportline is.

Comment

• Tegenwoordig staan er meer Cocoons te koop dan Sportlines.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                    Klinkt meer als "E36".

@Mayo:
                    Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

das cheap-ass bucht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      das cheap-ass bucht

Koop een 190E met lpg?

Comment

Koop een 190E met lpg?
                        Ik heb mezelf ooit voorgenomen om geen 190 te kopen tenzij een 2.5-16.

Ik vind dat een goed voornemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                          die dingen zijn zo goed als onvindbaar met een manuele bak
                          Ola Zeer mooi ding!
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Klinkt meer als "E36".

@Mayo:

Ziet er afgeleefd uit op 't eerste zicht. Toch merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              on topic: dikke fun vandaag!

gaat té gemakkelijk
                              op nog geen 2000 toeren gas met dat atmo blok en die kont is weg. Toch mss eens zien voor winterbandjes!
                              Jij hebt extra hout?!

HELD! Das echt super!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                Jij hebt extra hout?!

HELD! Das echt super!
                                Cocoon

Trekt op niks

Comment

• Ik stoor er me niet aan... geeft beetje extra 'warmte' aan het interieur. En 't is tenminste echt hout, geen plastieken nepbrol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    Ik stoor er me niet aan... geeft beetje extra 'warmte' aan het interieur. En 't is tenminste echt hout, geen plastieken nepbrol
                                    Inderdaad! Ik volg je compleet. Echt super dat stukje extra.

Als ik me niet vergis kon je ook nog een streep hout onder de tellerpartij krijgen.

Bestaan er eigenlijk 190's met wortelnoot? Denk dat dat echt schitterend moet zijn. Dan -met leder- is't een echte mini S klasse

Comment

• ja dat vind ik dan weer erover, idem voor op de deuren.

Comment

• wat ik wel nooit begreep is dat het hout op het handschoenkastje anders is

Comment

• Das toch zebrano gelijk de rest? En das idd een echt plankje hout. In m'n S zelf een dikke plank waar de automaathendel zit

Comment

Working...
                                          X