Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenAls de km's aantoonbaar zijn, is de prijs zo gek nog niet (in vergelijking met wat ze hier in België durven vragen, absoluut gezien is het wel veel geld vind ik).
Antwoord: 2400 exportprijs.
Teveel, voor 2000 zou'k twijfelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIn BE zou die toch al snel 3500 gaan, niet? Ik vind dat een vrij goede prijs
Comment
-
Becker lovers hier (http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47556) gevraagd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Burton Bekijk Berichtenstoemme vraag mss; ma passen gullideckel velgen van op ne w124 (ET44) gewoon op ne w201? of verschilt dat in ET waarde ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Burton Bekijk Berichtenstoemme vraag mss; ma passen gullideckel velgen van op ne w124 (ET44) gewoon op ne w201? of verschilt dat in ET waarde ofzo?
Sportline gulli's van een W124 = ET41.
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Comment
-
Trekt wel op niet veel.
Best is de originele 15" sportline velgen voor op de 190.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenET44 zijn toch de sportline gulli's van een W201?
Sportline gulli's van een W124 = ET41.
Dat zijn op het eerste zicht de smalle gewone gulli's (6").
Idd, dat begint er dus op te trekken.
Ook geen echte sportline zetels en ook geen verlaging en ook geen sportline badges...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIdd, dat begint er dus op te trekken.
Ook geen echte sportline zetels en ook geen verlaging en ook geen sportline badges...
Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.
Die wil ik zo hard.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenWitte sportline.
Geen logo's op de zijschorten en zetels lijken mij ook zeer bleek te zijn niet?
Comment
-
Die witte doet me denken aan een 190D die hier elke dag 2x voorbijkomt:
Een PFL maar met de brede bagetten erop gezet, oude bumpers gewoon wit gespoten, spoiler, rode achterlichten. En dan rijdt daar een relatief oude vrouw mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDie witte doet me denken aan een 190D die hier elke dag 2x voorbijkomt:
Een PFL maar met de brede bagetten erop gezet, oude bumpers gewoon wit gespoten, spoiler, rode achterlichten. En dan rijdt daar een relatief oude vrouw mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIk heb zin om nog eens te duo-16v-en, ofwel ring ofwel ecuyers?
Comment
Comment