Op ecuyers kan ik toch niet volgen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenBeide? Ook wel zin in Ring verdorie!
Eerste W-E september?
Incl. de vrouwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenEerste W-E september?
Incl. de vrouwendie zondag kan ik al niet.
Ik zal het hier eens voorleggen. Ze wil alleszins nog eens tot ginder, want dat is voor haar al heel lang geleden. Gisteren nog ter sprake gekomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDie witte doet me denken aan een 190D die hier elke dag 2x voorbijkomt:
Een PFL maar met de brede bagetten erop gezet, oude bumpers gewoon wit gespoten, spoiler, rode achterlichten. En dan rijdt daar een relatief oude vrouw mee
Wel iets helemaal anders dan deze foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenGeen logo's op de zijschorten en zetels lijken mij ook zeer bleek te zijn niet?.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
2.6 niet?
in manueel ideale kar om alert te blijven na 100 000km automaat.
maar na complicaties en knieoperaties is "lang" manueel rijden niet geschikt voor mij. Dus daily =/= manueel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenDeze zeker niet.
ziet er goed uit op die foto imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichtenprachtig!
het bewijs dat sportline gulli's geen must zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenwaarom niet? motor, specs?
ziet er goed uit op die foto imo.
Comment
-
Weet er iemand een betrouwbaar adres waar ik terecht kan voor 2dehandse stukken voor een 190? Ik heb in het verleden nl. niet zo'n goede ervaringen opgedaan met autoafbraken (o.a. €150 voor een boite die totaal opgereden was enz.), maar misschien zijn er nog wel enkele goede adressen?
Alvast bedankt.
Comment
-
✓+100.000 tweedehands Mercedes-Benz onderdelen ✓ levering in gans Europa ✓ meer dan 65 jaar ervaring
Alleen maar Mercedes onderdelen! Ik ben er geweest en ben er redelijk content van, ook al hadden ze me de verkeerde stukken meegegeven en had ik geen bewijsje gekregen ik mocht ze direkt gaan wisselen.
Comment
-
Begint er op te trekken...
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Begint er nog wat meer op te trekken...
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Als't zo voortgaat zijn we er bijna.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenHij vindt een groene niet mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtendat groen leer in combinatie met dat hout
Comment
Comment