Als je nog een paar maand geduld hebt, ik weet nog een mooie vento staan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls je nog een paar maand geduld hebt, ik weet nog een mooie vento staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNot in a million years
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenJij beseft toch dat een 190D maar net zo traag is als een 250TD?
Eind van de week gaan de cabrio en de 250TD op internet en dan zie ik of er interesse is voor 1 van die auto's. Als die 250TD niet weg geraakt ga ik daar mee rijden, maar ik vind het relatief veel taks om zo traag te gaan .
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNah, heb die al. Je kunt hem wel gewoon kopen voor 6.5k
Nee, ruilen wou ik best maar ik koop niks bij. Of 't moest zijn dat ge interesse had in de BMW maar ik vermoed van niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk heb nog ne 300TD in de aanbieding staan.
Verlaagd, schuifdak, 5-bak!!!!!, tip top staat, lage kmstand. Echt een koopje.
(en dan ga jij extreem jaloers zijn )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAls je hem mij doneert zorg ik dat ie door de keuring geraakt en rij ik er mee!
(en dan ga jij extreem jaloers zijn )
Ahja, toch niet op een manier die jij liefst zou hebben, en met behoud van de 250TD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenen met behoud van de 250TD
Hier en daar wat lassen en dat geraakt er door hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHuh?
Hier en daar wat lassen en dat geraakt er door hoor.
Comment
Comment