Ik vrees dat je dan nog steeds geen motor hebt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichtenkan je deze aan toevoegen en je hebt een goede...http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...--51198953.htm
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenVorige week eens gereden met een 190 2.0 sportline.
'k Moet zeggen dat dat strak rijdt gelijk hij er nu standaard bij staat!
Dat ding stuurde zelfs beter dan m'n E30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDas geen azzuro, das gelijk de advertentie het zegt een avantgarde
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenNiet overdreven veel geld, de diesels gaan tegenwoordig snel 3000€. Heeft deze van Eberhard ook geen 4-bak?
Geen spijt van, 4-bak en 5-bak dat schilt niks in een 190D Verbruik, optrekken geeft eigenlijk geen verschil.
Misschien is een 5e leuker op de autostrade.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenkan je nog verschillen in het voordeel van de Benz opnoemen die wél een uitdaging zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDeze middag een zalige sportline azzurro zien staan in Zulte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenvraagje:
waarom een 2.3 16v bv. en geen 2.6 12v?
Is da puur voor de top pk's?
Zo een 2.6 zal toch iets langer meegaan?
een 190 is een blijft een oudere wagen...
Ook compleet verschillende rijervaring die twee wagens, een 2.6 gaat wel vlot, is niet zo veel trager, maar het is toch niet te vergelijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenvraagje:
waarom een 2.3 16v bv. en geen 2.6 12v?
Is da puur voor de top pk's?
Zo een 2.6 zal toch iets langer meegaan?
een 190 is een blijft een oudere wagen...
De 2.6 is een gewone motor.
De 16V is een sportieve motor met een veel sportiever karakter, beetje zoals de AMG versies van tegenwoordig, vandaar ook de bodykit. Ik vermoed dat zowat alles aangepast is om dit karakter te bekomen, dus niet enkel die 16 kleppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenkan je nog verschillen in het voordeel van de Benz opnoemen die wél een uitdaging zijn?
*denkt na*
Ik moet toegeven dat ik wel begreep waarom die bakken nog steeds zo duur/overpriced zijn.
Bij Sebava staat een 80, ik heb mijn E30 en dan had hij z'n 190 nog. Allround steekt de Merc er wel bovenuit, dat was mijn conclusie.
Juist jammer van het merk en de ster op de capeau, dat ligt me nu eenmaal het minste.Last edited by Geertt; 26/09/2010, 17:40.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichtenkan je deze aan toevoegen en je hebt een goede...http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...--51198953.htm
De centrale cardan, 2 aandrijfassen en een sper + een 2de gedemonteerd sper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenVorige week eens gereden met een 190 2.0 sportline.
'k Moet zeggen dat dat strak rijdt gelijk hij er nu standaard bij staat!
Dat ding stuurde zelfs beter dan m'n E30.
Welcome to the world...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
al vind ik dat groen op zich wel niet mis..Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
al vind ik dat groen op zich wel niet mis..
Comment
Comment