Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
    doen! zeer mooi exemplaar, van '86!!
    Te mooi om waar te zijn eigenlijk, ben eens benieuwd naar het antwoord

edit: hier is het antwoord, ik vind het maar louche, maar zal er straks eens op terug sturen. Ik had in het Duits gevraagd of hij een schuifdak had.

Hello ,

Thank you for your interest. I am sorry but I do not speak very well german and this is the reason that I writing you in english. I hope that you can write me back in english. You are a possible buyer for my car so i will give you some information about it.
    Let me begin with a general description about the car, I must tell you that it is in perfect working condition ,never involved in any accident, without any scratches or mechanical problems, it is a non smocking car. The car is registered in Germany, it has german papers. I only take in consideration those buyers who are really interested in buying the car, NOT DEALERS , to be sure that I do not spend my time with endless discussion, or pure curiosity.
    Please mail me back if you are still interested, and if you want more details about the car or you have any other questions, I will be glad to answer them !

Thank you for your understanding and I hope to have a good cooperation together !
    Last edited by stradge; 11/10/2010, 15:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Te mooi om waar te zijn eigenlijk, ben eens benieuwd naar het antwoord

edit: hier is het antwoord, ik vind het maar louche, maar zal er straks eens op terug sturen. Ik had in het Duits gevraagd of hij een schuifdak had.

Hello ,

Thank you for your interest. I am sorry but I do not speak very well german and this is the reason that I writing you in english. I hope that you can write me back in english. You are a possible buyer for my car so i will give you some information about it.
      Let me begin with a general description about the car, I must tell you that it is in perfect working condition ,never involved in any accident, without any scratches or mechanical problems, it is a non smocking car. The car is registered in Germany, it has german papers. I only take in consideration those buyers who are really interested in buying the car, NOT DEALERS , to be sure that I do not spend my time with endless discussion, or pure curiosity.
      Please mail me back if you are still interested, and if you want more details about the car or you have any other questions, I will be glad to answer them !

Thank you for your understanding and I hope to have a good cooperation together !
      Lijkt me fake, bepaalde zinsconstructies komen me erg bekend voor
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• If a car doesn't smoCk it doesn't do anything.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
          idd, is niets oem aan die wagen...is een originele evo1
          Is ook geen EVO I volgens mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Is ook geen EVO I volgens mij.
            Heeft er al iemand naar die vraagprijs gekeken (en dan mag het nog een originele evo1 zijn) maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
              Heeft er al iemand naar die vraagprijs gekeken (en dan mag het nog een originele evo1 zijn) maar
              check

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                Lijkt me fake, bepaalde zinsconstructies komen me erg bekend voor
                Inderdaad, er stond ook nog een Duitse tekst boven (dezelfde als de Engelse), en ik vind dat vrij raar want het zoekertje ziet er erg Duits uit. Het is te mooi om waar te zijn

Comment

• Da's nie mis!

Heerlijke oem-ish badge, maar wel 285pk
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Vetste 190 ooit ofzo.

Comment

• Mooie D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Vetste 190 ooit ofzo.
                        Die velgen zijn zooooo schitterend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                          Da's nie mis!

Heerlijke oem-ish badge, maar wel 285pk
                          Beetje fout, maar toch zoooooo vet

Comment

Vetste 190 ooit ofzo.
                            Tgoh....

Rode Brabus vs. 3.2 AMG. Alletwee hebben wel iets
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Blijft de dikste ooit.

Heb er vandaag afscheid van moeten nemen

Comment

• Ze zijn alle 3 dik! Maar persoonlijk heb ik een zwak voor brabus monoblock II velgjes

Comment

• Ik vind de Brabus de meest 'onbereikbare', meest exotische van de 3.

De AMG is qua vetheid wel ongeveer hetzelfde, maar minder exclusief. De EVO II is magnifiek, maar wel oem.

Comment

Blijft de dikste ooit.

Heb er vandaag afscheid van moeten nemen
                                    siert sinds begin deze week m'n bureaublad

Comment

Beetje fout, maar toch zoooooo vet
                                      zoiets kon je vast op standaard velgen en smalle pijp krijgen

en autobak ?

Comment

Vetste 190 ooit ofzo.
                                        Afgezien van die **** velgen.

3-spaaks velgen... don't like it.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Dat zijn één der vetste velgen ooit gemaakt.

Comment

Working...
                                          X