Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aah, wel hang het er maar rap op, dan heb ik ier niet gemist in mijn posts.
Btw: Blijft uw trekhaak eigenlijk hangen? (gewoon uit interesse)
In principe moet die trekhaak eraf omdat ik anders niet door keuring zou kunnen geraken. Maar ik ga het toch proberen omdat ik anders met een gat in mijn bumper zit.
In principe moet die trekhaak eraf omdat ik anders niet door keuring zou kunnen geraken. Maar ik ga het toch proberen omdat ik anders met een gat in mijn bumper zit.
Ik had vroeger ook een trekhaak aan men Civic die ik nooit gebruikte, heb ze die ook nooit zien testen op de keuring, nooit problemen mee gehad.
Jammer van dat gat dan inderdaad.
Volgens mij mag je hem gewoon laten hangen voor de keuring, maar wanneer ze de trekhaak niet mee keuren (en er dus niet op je keuringsbewijs staat dat het een trekker is van x KG) je er niets mee mag trekken en je dus een probleem hebt mocht je worden tegengehouden.
Volgens mij mag je hem gewoon laten hangen voor de keuring, maar wanneer ze de trekhaak niet mee keuren (en er dus niet op je keuringsbewijs staat dat het een trekker is van x KG) je er niets mee mag trekken en je dus een probleem hebt mocht je worden tegengehouden.
Neen, in principe moet ik hem weghalen denk ik. Natuurlijk zijn de regels voor een trekhaak voor fietsenrek een pak simpeler
Comment