Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Beter dan uitleggen dat het een diesel is iig
    Staat er tenminste op dat één is, gij raakt er mee weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
      Staat er tenminste op dat één is, gij raakt er mee weg
      zolang de motor uitstaat

Comment

• Ik wou zeggen dat er op zijn achterwerk 'turbodiesel' en er geen geheim van gemaakt wordt.

Comment

Ik wou zeggen dat er op zijn achterwerk 'turbodiesel' en er geen geheim van gemaakt wordt.
          ah ok.

nu goed, benz met "turbodiesel" op is geen straf.

Comment

Ik wou zeggen dat er op zijn achterwerk 'turbodiesel' en er geen geheim van gemaakt wordt.
            Er hangt nog niets op mijn koffer hoor.

Heb de 190D en 2.5 Turbo wel liggen, maar weet nog niet welke ik ga monteren

Comment

• Aah, wel hang het er maar rap op, dan heb ik ier niet gemist in mijn posts.
              Btw: Blijft uw trekhaak eigenlijk hangen? (gewoon uit interesse)

Comment

Aah, wel hang het er maar rap op, dan heb ik ier niet gemist in mijn posts.
                Btw: Blijft uw trekhaak eigenlijk hangen? (gewoon uit interesse)
                In principe moet die trekhaak eraf omdat ik anders niet door keuring zou kunnen geraken. Maar ik ga het toch proberen omdat ik anders met een gat in mijn bumper zit.

Comment

Heb de 190D en 2.5 Turbo wel liggen, maar weet nog niet welke ik ga monteren
                  Alles

Comment

In principe moet die trekhaak eraf omdat ik anders niet door keuring zou kunnen geraken. Maar ik ga het toch proberen omdat ik anders met een gat in mijn bumper zit.
                    Ik had vroeger ook een trekhaak aan men Civic die ik nooit gebruikte, heb ze die ook nooit zien testen op de keuring, nooit problemen mee gehad.
                    Jammer van dat gat dan inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                      Juist zijn zoekertje op Kapaza tegengekomen:

Hmm...185pk, zal ie nog moeten aanpassen.

Comment

• Volgens mij mag je hem gewoon laten hangen voor de keuring, maar wanneer ze de trekhaak niet mee keuren (en er dus niet op je keuringsbewijs staat dat het een trekker is van x KG) je er niets mee mag trekken en je dus een probleem hebt mocht je worden tegengehouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Volgens mij mag je hem gewoon laten hangen voor de keuring, maar wanneer ze de trekhaak niet mee keuren (en er dus niet op je keuringsbewijs staat dat het een trekker is van x KG) je er niets mee mag trekken en je dus een probleem hebt mocht je worden tegengehouden.
                          Neen, in principe moet ik hem weghalen denk ik. Natuurlijk zijn de regels voor een trekhaak voor fietsenrek een pak simpeler

Comment

Juist zijn zoekertje op Kapaza tegengekomen:

Hmm...185pk, zal ie nog moeten aanpassen.
                            ga je mij nu nog meer dan afzien, of wa is dadde?
                            Lijkt mij niet juiste zoekertje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                              ga je mij nu nog meer dan afzien, of wa is dadde?
                              Lijkt mij niet juiste zoekertje?
                              Inderdaad, verkeerde zoekertje:

Weet ook niet hoe ik de mist in ben gegaan, mijn excuses.
                              Last edited by djenne00; 18/10/2010, 20:21. Reden: misverstand met links

Comment

• Tip: Rarara hoeveel is 136 * 1.36 ???

wat een misser

Comment

• Ik wil deze
                                  AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Ik wist niet dat je bij een 190 ook de kopsteunen kon platleggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Ik wil deze
                                    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Ik wist niet dat je bij een 190 ook de kopsteunen kon platleggen

Moet ik ook dringend proberen dan, de mijne zijn verschrikkelijk storend

Comment

• Ik had het nog nooit gezien, volgens mij is het niet origineel, de kopsteunen in een 190 zitten toch niet op lange "stokken" zoals in een 124 bvb?

Comment

• je legt die volledig plat naar voor, dan steken ze nog zo'n 6, ahum cm boven de bank uit

Comment

Moet ik ook dringend proberen dan, de mijne zijn verschrikkelijk storend
                                          Carlito toch, tis die spoiler!

Comment

Working...
                                          X