Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ah, naar voor, niet handig dus.

Comment

• Neen, die zie ik nog niet eens staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        je legt die volledig plat naar voor, dan steken ze nog zo'n 6, ahum cm boven de bank uit
        Da's ook niet handig! Maar maakt niet uit, als je kopsteunen hebt, mag je ermee uitpakken
        Staat zo dik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Da's ook niet handig! Maar maakt niet uit, als je kopsteunen hebt, mag je ermee uitpakken
          Staat zo dik.
          baby benz in alle betekenissen!

Sinds ik in Zulte woon zie ik dubbel zoveel 201 (én 124) dan vroeger.
          Te verwachten, het westen in de achtertuin indachtig, maar ik had meer 124 verwacht dan 201.

Comment

• Ik wil kopsteunen achteraan, om het even of ze al dan niet storend zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
              baby benz in alle betekenissen!

Sinds ik in Zulte woon zie ik dubbel zoveel 201 (én 124) dan vroeger.
              Te verwachten, het westen in de achtertuin indachtig, maar ik had meer 124 verwacht dan 201.
              Er rijden er in de streek daar dan ook veel rond , waaronder die blauwe . Stond vorige week ferm vuil...

Comment

• Die lichtblauwe 1.8 van bij JP Cars in Olsene bolt daar ondertussen ook rond vermoed ik. Afgelopen week gespot met een bejaarde er in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                  Die lichtblauwe 1.8 van bij JP Cars in Olsene bolt daar ondertussen ook rond vermoed ik. Afgelopen week gespot met een bejaarde er in.

Tof karretje. Ben eens gestopt om ernaar te kijken. Was wel duur, 3.5K dacht ik.

Comment

Die lichtblauwe 1.8 van bij JP Cars in Olsene bolt daar ondertussen ook rond vermoed ik. Afgelopen week gespot met een bejaarde er in.
                    just! die is weg.
                    Had die ook al gemerkt. Viel op in z'n tachtiger kleurke.
                    Kijken allemaal naar 't zelfde.

Maar dat die CL nog niet vroeger gezien was in Deinze door de forumieten vind ik vreemd.

Comment

• in een lupo staken ze vroeger ook standaard kopsteunen, in een polo en een golf dan weer niet
                      begrijpe wie kan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        in een lupo staken ze vroeger ook standaard kopsteunen, in een polo en een golf dan weer niet
                        begrijpe wie kan
                        Als je daar achterin zit bij een accident gaat je kop anders los door de achterruit vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Tof karretje. Ben eens gestopt om ernaar te kijken. Was wel duur, 3.5K dacht ik.
                          Ben er ook eens gestopt een tijd geleden - was idd. 3500€. Nu staat er een zilvergrijze SL , die eerst te koop gestaan heeft in Berlare. Ik stop NIET om te kijken *denk ik* .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            Als je daar achterin zit bij een accident gaat je kop anders los door de achterruit vrees ik
                            die lilliputters die je op een lupo of een 190 hun achterbank krijgt komen niet met hun kop boven de zetelrug uit

Comment

Ben er ook eens gestopt een tijd geleden - was idd. 3500€. Nu staat er een zilvergrijze SL , die eerst te koop gestaan heeft in Berlare. Ik stop NIET om te kijken *denk ik* .

Zot vette velgen op die SL.

Comment

• 107?
                                nog nie gekeken, rij nu weer E17 naar Gent.

Comment

• Nope, 129.

Comment

• benieuwd welke velgen je bedoelt

Comment

• Gulli's met zomerbanden er af en 8-loch met winterbanden er op

Comment

• Prachtige wagen!!!!

Comment

• met een lekker klinkende motor

Comment

Working...
                                          X