Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is de herschilderde cocoon die eerst in Mechelen te koop stond en waar ik naar gaan kijken ben.
Het was een groene (zie ook de beige zetels) en hij heeft lelijke schade achteraan.
Deze zou ik ook eens moeten zien. De zetel zou nog kunnen indien de vorige bestuurder corpulent was.
Mijn 123 had ook 108000 km. Zetel en pedalen ook helemaal versleten maar ik geloof het ergens wel. Kwam ook echt van een bejaarde die er ritjes van 2 kilometer mee deed en meer niet.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Mijn 123 had ook 108000 km. Zetel en pedalen ook helemaal versleten maar ik geloof het ergens wel. Kwam ook echt van een bejaarde die er ritjes van 2 kilometer mee deed en meer niet.
Na 69000 kms zie je dit bij de 190 ook al, is zelfs al lichtjes bijgewerkt vermoed ik.
de instapwangen van mijn 190 zijn na 183.000km ook al tot op de mousse... stof voelt ook niet echt stevig aan imo. Bovendien zijn in veel 190s de stoelen flink ingezakt. Toch wel een beetje jammer, maar gelukkig stoor ik me er niet aan want zo zit ik een beetje lager
Comment