we rapporteren die ad als fake
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenGoesting in een SL is groot , hoewel het een pak minder handig zou zijn met de kindjes.
Ik blijf bij mijn standpunt dan.
Comment
-
Originele Mini's vind ik anders wel mooi hoor! Maar die BMW Mini's, tja.. Al zou ik wel blij zijn als ik er 1 kreeg natuurlijk.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk ook om dat onding direkt te verkopen voor iets dat niet gemaakt is door debiele baby's. Fuck man die interieurkes zijn mottig en slecht gemaakt.
Maar goed, we dwalen af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenEcht niet, oude Mini's zijn cult.
En oude mini's vindek ook niks, maar allez ze zijn tenminste echt mini.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenNe mini is voor de ipod generatie -> brol gadget en imo zien die dingen er uit als nen auto-geworden teelbal.
Dus 190 houden, ik heb dat net even beslist voor jou!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenToon eens wie de baas is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenGoesting in een SL is groot , hoewel het een pak minder handig zou zijn met de kindjes. Voor alle duidelijkheid: ik ben de 190 absoluut niet beu, de enige miserie is dat ik maar al te graag iets koop/ verkoop .
Maar ik vrees dat je gaat moeten opleggen voor een propere
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTis een betere auto dan een 190 ja.
Eigenlijk zou je die 190 moeten kunnen houden/opslaan want zo vind je waarschijnlijk geen tweede meer en je hebt er niet erg veel voor betaald maar veel winst valt er volgens mij ook niet snel uit te halen: zoveel 190 verzamelaars/liefhebbers zijn er niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIPV me gelijk te geven (wat uiteraard goed is ) zou ge beter met nog wat argumenten smijten dattem die prachtbak houdt
Die kleur, die velgen, die 2.6, die automaat, sportline, die km-stand,...
190 houden, Mini buiten.
Dan de die vervangen door een interessante auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenDie auto IS HET argument!
Die kleur, die velgen, die 2.6, die automaat, sportline, die km-stand,...
190 houden, Mini buiten.
Dan de die vervangen door een interessante auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTis een betere auto dan een 190 ja.
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenZeker. Maar ik denk dat voornamelijk plaats het probleem is.
Eigenlijk zou je die 190 moeten kunnen houden/opslaan want zo vind je waarschijnlijk geen tweede meer en je hebt er niet erg veel voor betaald maar veel winst valt er volgens mij ook niet snel uit te halen: zoveel 190 verzamelaars/liefhebbers zijn er niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten"Ik zou nooit een automaat willen"
Comment
Comment