Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
    net op de kouter een mint mint mint donkergrijze basis pfl 190 met knalgele koplampen gezien! ouder echtpaar aan het stuur en nummerplaat was xxx.su

Tegenhouden en 400eur bieden, je weet nooit dat het werkt.
    Zie maar naar de opkopers die iedere eigenaar van een oudere benz wel eens
    tegenkomt.

Comment

• stond er een logo op ? kurjeus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
        Tegenhouden en 400eur bieden, je weet nooit dat het werkt.
        Zie maar naar de opkopers die iedere eigenaar van een oudere benz wel eens
        tegenkomt.
        Ik ga dat echt eens beginnen doen, zo mensen aanspreken
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          "Ik zou nooit een automaat willen"
          jij nog zo jong he ...

Interesse in benz =/= tegen automaten zijn

Comment

• ik kan perfect met een handbak rijden, er zijn weinig benzen waar je geen automaat in kan krijgen
            ik tref er toch wel 1 zeker

en die schakelt perfect na 234000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
              Ik ga dat echt eens beginnen doen, zo mensen aanspreken
              Niks mee te verliezen. En doen ze hem nu niet weg, dan misschien binnen 6 maanden of zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                stond er een logo op ? kurjeus
                niets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                  *Zet Ian op het bankje naast Stradge*
                  Ik quotte djenne he. Maar ben het wel met hem eens, dus ik ga alvast op het bankje gaan zitten..

Heb nog nooit met een automaat gereden (zou het wel eens willen om te weten hoe het is), maar het lijkt me zo saai. Zelf schakelen vind ik juist het leuke aan autorijden. Maar als je veel stadsverkeer/files doet is een automaat wellicht handiger.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Ik quotte djenne he. Maar ben het wel met hem eens, dus ik ga alvast op het bankje gaan zitten..

Heb nog nooit met een automaat gereden (zou het wel eens willen om te weten hoe het is), maar het lijkt me zo saai. Zelf schakelen vind ik juist het leuke aan autorijden. Maar als je veel stadsverkeer/files doet is een automaat wellicht handiger.
                    automaat en 36 pk polo is saai, ja.
                    Maar goed boven de 100pk is automaat zalig.

Karakter van motor is ook belangrijk. automaat moet "inpikken" bij het accelereren, door natte koppelomvormer. motor draait even aan vast toerental terwijl de wagen versnelt, gevolgd door koppeling van stator.
                    Motor die weinig zegt rond en boven de 2000 toeren (denk aan kleine zagende turbodiesels en zeker lilliputnaftjes) in combinatie met klassieke automaat is rommel. Het rijdt maar niet tof.

Automaat is heel lekker als de motor wat langer mag blazen rond die toeren zonder vermoeiend over te komen.
                    Grote naft blokken maar ook die oude atmo zescilinder diesels zijn ook heel lekker met klassieke automaat.

Sequentiële bakken en dubbele koppeling zolas DSG werkt volledig anders. Dat zijn normale versnellingsbakken die elektronisch schakelen.
                    Last edited by ; 05/11/2010, 16:11.

Comment

Bij deze ben ik niet volledig juist gequoteerd, ik heb er toen ook bij gezegd dat sinds ik met de 190 rijd dat wel aantrekkelijker begin te vinden.
                      Dan wel liefst met de 2.5 turbodiesel of de 2.6 benzine. Dus Steben heeft eigenlijk perfect verwoord waar een automaat verantwoord is.

Comment

Dan wel liefst met de 2.5 turbodiesel of de 2.6 benzine. Dus Steben heeft eigenlijk perfect verwoord waar een automaat verantwoord is.
                        zo een goed vet 5 cilinderke kan ook ja.

Maar uwen 1.8 is idd niet automaatkampioen.

Comment

ik zweer voorlopig ook bij manueel, ook al heb ik bijna geen ervaring met een automaat. zelfs in de files: niets zaliger dan op de koppeling rijden

Comment

ik zweer voorlopig ook bij manueel, ook al heb ik bijna geen ervaring met een automaat. zelfs in de files: niets zaliger dan op de koppeling rijden
                            met 230E of "echte" ouwe diesel gaat dat nog (en zeker bij multimultipitters).
                            bij een volvo 2.0 5 cilinder lukt het nog net, maar soms niet (vals plat)

Lijkt wel HEEL sterk op automaatrijden.

Comment

• ok volgende meeting ruilen we eens

Comment

Bij deze ben ik niet volledig juist gequoteerd, ik heb er toen ook bij gezegd dat sinds ik met de 190 rijd dat wel aantrekkelijker begin te vinden.
                                Dat heb ik je nog niet horen zeggen (persoonlijk en niet @ internet)

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Ik schakel ook liever. Ik zou nu alleen een automaat kopen als ik wist dat ik iedere dag uren in de file moet staan .

En automaat rijden is idd soms wel leuk als de motor vinnig genoeg is. Maar na een tijd vind ik het echt saai worden.
                                  Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Dat heb ik je nog niet horen zeggen (persoonlijk en niet @ internet)
                                    Leren luisteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                      Ik schakel ook liever. Ik zou nu alleen een automaat kopen als ik wist dat ik iedere dag uren in de file moet staan .

En automaat rijden is idd soms wel leuk als de motor vinnig genoeg is. Maar na een tijd vind ik het echt saai worden.
                                      Jij hebt dan ook nog geen Mercedes. Wacht maar...
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Idd, ook al gezien.

Spijtig dat ie maar 4 vitessen heeft. Heb al een mail gestuurd of ie niet wil ruilen met de Polo. Hoogst waarschijnlijk niet maar je kan maar proberen he.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                        X