Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Nope. Ik probeer morgen eens te kijken van de bovenkant of ik kan zien waar dat darmpje/ buisje vertrekt.
Vandaag de motorkap even open gedaan in de buitenlucht om te kijken waar dat darmpje naartoe gaat. Is me niet 100% duidelijk aangezien het naar omhoog gaat pal onder het blok. Ik vermoed dat het verbonden is met dat witte darmpje op de foto. Iemand die hier meer over weet?
Btw, ik had niet de indruk dat het nog veel gedrupt had. Plekje was al aan het opdrogen.
Ik zou die toch liever in de luchtfilter hebben. Je moet dat huis eens demonteren en dan zie je dat er normaal een slang naar de onderkant loopt (rubberen slangetje met specifieke vorm dat je moet bestellen). Een olie lekkende auto is toch maar niets.
Ik zou die toch liever in de luchtfilter hebben. Je moet dat huis eens demonteren en dan zie je dat er normaal een slang naar de onderkant loopt (rubberen slangetje met specifieke vorm dat je moet bestellen). Een olie lekkende auto is toch maar niets.
De vorige eigenaar moet een echte freak geweest zijn. De garagist merkte bij het laatste onderhoud op dat hij blijkbaar oa ook bijkomende afvoergootjes heeft gestoken (waar de voorste raamstijl overgaat naar de motorkap). Het lekken gebeurt eigenlijk in periodes: in het begin had hij dat lichtjes, dan een ganse tijd geen druppel gezien en nu sinds het laatste onderhoud terug een beetje - hoewel ik de indruk heb dat het niet verder drupt nu aangezien dat plekje aan het opdrogen is. Raar dus. Onderaan nog niet kunnen bekijken, maar volgens mij kan het daar toch zo vettig niet zijn dan...
Comment