Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
    is juiste term hoor!
    Ik geloof je wel .

Comment

• Iemand een idee voor wat dit 'buisje' dient? Tot voor het onderhoud geen plasje hieronder, nu dus wel...

Edit: hoofd een beetje draaien
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Waar zit dat en wat komt eruit?
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Foto is van vooraan genomen. Zit ongeveer in het midden van de motor schat ik, achter de beschermingsplaat vooraan. Water/ olie-achtige substantie...

Comment

• Heb jij airco?

Comment

• Nope. Ik probeer morgen eens te kijken van de bovenkant of ik kan zien waar dat darmpje/ buisje vertrekt.

Comment

• De über 190's tijdens Schloss Dyck Classic Days 2010
                Evo 1 / 2.5-16V
                Evo 2
                190 DTM

Comment

• Vet, zo hoort een 190 eruit te zien (foto 1).

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Niet duur..toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                      Wel veel KM en waarschijnlijk wel wat kosten aan maar toch misschien eens informeren ?

Comment

• 230000 is toch nix

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          Iemand een idee voor wat dit 'buisje' dient? Tot voor het onderhoud geen plasje hieronder, nu dus wel...

Edit: hoofd een beetje draaien
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          Nope. Ik probeer morgen eens te kijken van de bovenkant of ik kan zien waar dat darmpje/ buisje vertrekt.
                          Vandaag de motorkap even open gedaan in de buitenlucht om te kijken waar dat darmpje naartoe gaat. Is me niet 100% duidelijk aangezien het naar omhoog gaat pal onder het blok. Ik vermoed dat het verbonden is met dat witte darmpje op de foto. Iemand die hier meer over weet?

Btw, ik had niet de indruk dat het nog veel gedrupt had. Plekje was al aan het opdrogen.
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Normaal zou die carterontluchtig moeten verbonden zijn met het luchtfilterhuis.

Het lijkt erop dat dit bij de jouwe aangepast is en rechtstreeks naar de buitenlucht wordt gevoerd.

Kan geen kwaad. Mag niet echt op de keuring, maar die zien dat toch niet.

Comment

• Als het daar dus een beetje drupt, kan dit totaal geen kwaad maw?

Comment

• Nope.

Comment

• Waarom zouden ze dat gedaan hebben?

Ik zou die toch liever in de luchtfilter hebben. Je moet dat huis eens demonteren en dan zie je dat er normaal een slang naar de onderkant loopt (rubberen slangetje met specifieke vorm dat je moet bestellen). Een olie lekkende auto is toch maar niets.
                                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Zo blijft alles mooi vettig en roestvrij onderaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                      Waarom zouden ze dat gedaan hebben?

Ik zou die toch liever in de luchtfilter hebben. Je moet dat huis eens demonteren en dan zie je dat er normaal een slang naar de onderkant loopt (rubberen slangetje met specifieke vorm dat je moet bestellen). Een olie lekkende auto is toch maar niets.
                                      De vorige eigenaar moet een echte freak geweest zijn. De garagist merkte bij het laatste onderhoud op dat hij blijkbaar oa ook bijkomende afvoergootjes heeft gestoken (waar de voorste raamstijl overgaat naar de motorkap). Het lekken gebeurt eigenlijk in periodes: in het begin had hij dat lichtjes, dan een ganse tijd geen druppel gezien en nu sinds het laatste onderhoud terug een beetje - hoewel ik de indruk heb dat het niet verder drupt nu aangezien dat plekje aan het opdrogen is. Raar dus. Onderaan nog niet kunnen bekijken, maar volgens mij kan het daar toch zo vettig niet zijn dan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        230000 is toch nix
                                        de vraag is: 230 000km racebak of cruisen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          heeft iemand de foto's van deze schade evo1 opgeslagen? De advertentie is namelijk niet meer online.

Comment

Working...
                                          X