Vandaag op het net naar W202's zitten kijken en er zijn er echt wel vette te koop aan een prikje (in DE dan).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenNa 5 maand van grote werken wordt de 2.3-16 eind deze week terug verwacht.
Indien hij dan nog altijd niet klaar is ga ik depressief worden denk ik.
Het irritantste is nog dat ik het resultaat niet meteen ga kunnen testen door het weer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenWat heb je allemaal laten doen? Koetswerk?
Wat er zal gedaan zijn: volledige revisie van motor en dif. Hetzelfde voor deophanging (zelfde als van een EVO, rondom lucht) en nieuwe remmen. Er zaten er op van een 500E (vorig jaar laten monteren), maar die dingen verloren veel te snel hun remkracht imo, nu komen er modernere gegroefde op, ik hoop dat het toch al weer iets zal schelen. Normaal gezien zou hij ook pk's moeten winnen, hij wordt op de rollen gezet voor ik hem ga halen, dus kan ik de resultaten dan laten weten.
Het hoofddoel is uiteraard om C_X zijn 2.6 af te drogen!Last edited by |) ][ |V| ][; 28/11/2010, 00:47.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDe mijne staat hier nu net een week op de oprit.
Toch graag een topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenEn geen roest of mankementen?
Toch graag een topic
Mist wel een schuifdak, maar daar kon ik die niet voor laten staan. Het is wel een Elegance trouwens.
Topic komt mss wel binnen een paar weken ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenHetzelfde voor deophanging (zelfde als van een EVO, rondom lucht) en nieuwe remmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIs geen luchtvering.
Bij mij nu wel, aangezien het lek na lek is.
Maar goed, ik heb eerlijk gezegd nog steeds geen flauw idee van hoe die ophanging precies werkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenProficiat met je W202, W201! Het is hier echt wel plots een 202-boom, ik moet zeggen, ik begin ze in bepaalde uitvoeringen ook wel aantrekkelijk te vinden
Ben benieuwd naar foto's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenW202 sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenTrue, da's de dikste van allemaal, liefst met koplampenwissers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
Het hoofddoel is uiteraard om C_X zijn 2.6 af te drogen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichtenwerd die 2.6 niet overgelegd in de W124 en andersom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtennet een taxigele 2.5d van de eerste reeks gezien, op stalen velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenik ben niet mee
top gear!
Comment
Comment