Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• W201 merkt toch op dat nét dat interieur niet al te fris meer is of vergis ik me nu?
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Als een elektrisch schuifdak in een 190 een klein beetje opent en dan haperend stopt, wat kan er dan aan schelen? Geleiders zeker? Is dat kostelijk/moeilijk op te lossen?

Comment

• Waarschijnlijk gewoon in te vetten. Kan je met je hand het niet helemaal open krijgen door mee te duwen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
          W201 merkt toch op dat nét dat interieur niet al te fris meer is of vergis ik me nu?
          Ik vind dat idd voor die km's. De mijne heeft er bijna 100k meer en die bestuurderzetel ziet er hetzelfde uit. Ook lijkt de pook al goe afgesleten.
          Die letzten Worte ...
          ... eines Diesel-Fahrers:
          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
          W201 BENZIN

Comment

W201 merkt toch op dat nét dat interieur niet al te fris meer is of vergis ik me nu?
            Oh, maar het mijne is ook niet meer fris hoor

Comment

Waarschijnlijk gewoon in te vetten. Kan je met je hand het niet helemaal open krijgen door mee te duwen?
              Niet geprobeerd, maar als het dat maar is valt het wel mee

Comment

• Niet door laten afschrikken Stradge. Zo'n dakje is eens plezant voor open te halen en te herstellen/onderhouden. Niet moeilijk. Het ergste dat kan is dat er zo'n winkelhaak-mechanisme gebroken is. Dat kost 100 euro per kant.

Comment

• Merci! Als de motor kapot is is het wel miserie heb ik gehoord?

Comment

• Denk ik niet. Gewoon ander motortje halen bij vdv ofzo.

Comment

• Hier ook een kapot schuifdak
                      Met Matteus zijn uitleg durf ik misschien wel eens kijken wat het probleem is
                      Ik dacht dat ik daar zeker niet mocht aan prutsen..

Comment

• Ik smeer het mijne om de paar maanden. Zo denk ik toch het motortje en de mechaniek wat te sparen.

Comment

• mijn zin in een schuifdak is sinds lang gedaald

het gaat kapot en gaat dan lekken

(of is dat gewoon benz )

Comment

• Voor mij ook geen schuifdak meer in een oude Benz.

Comment

• Ideaal schuifdakweertje vandaag..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                              cc

Comment

• bij audi mss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  mijn zin in een schuifdak is sinds lang gedaald

het gaat kapot en gaat dan lekken

(of is dat gewoon benz )
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                  Voor mij ook geen schuifdak meer in een oude Benz.
                                  Komaan, is het aangenaamste wat er is. Dakje open en kopke laten bruinen .

Comment

• ik doe geen onderhoud en al mijn daken gingen kapot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      bij audi mss
                                      Chauffage op en gaan..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                      cc

Comment

• Liever een bleke kop dan een nat interieur

Comment

• Ik dacht dat ook toen mijn bak lek was, nooit geen dak meer.

Bij de SLC heb ik er ook erg op gelet maar die heeft een perfect werkend niet lekkend elektrisch dak. Eens er een nieuwe bak in zit denk je er anders over hoor, zoveel houdt dat uiteindelijk niet in.
                                          Elke 123 die buitengeslapen heeft heeft een slechte bak.

Bij mijn W210 zat het dak nooit vast, tot bij de verkoop, ook gewoon kwestie van smeren zo bleek.

Comment

Working...
                                          X