W201 merkt toch op dat nét dat interieur niet al te fris meer is of vergis ik me nu?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
-
Waarschijnlijk gewoon in te vetten. Kan je met je hand het niet helemaal open krijgen door mee te duwen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenW201 merkt toch op dat nét dat interieur niet al te fris meer is of vergis ik me nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenW201 merkt toch op dat nét dat interieur niet al te fris meer is of vergis ik me nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenWaarschijnlijk gewoon in te vetten. Kan je met je hand het niet helemaal open krijgen door mee te duwen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmijn zin in een schuifdak is sinds lang gedaald
het gaat kapot en gaat dan lekken
(of is dat gewoon benz )Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenVoor mij ook geen schuifdak meer in een oude Benz.
Comment
-
-
Ik dacht dat ook toen mijn bak lek was, nooit geen dak meer.
Bij de SLC heb ik er ook erg op gelet maar die heeft een perfect werkend niet lekkend elektrisch dak. Eens er een nieuwe bak in zit denk je er anders over hoor, zoveel houdt dat uiteindelijk niet in.
Elke 123 die buitengeslapen heeft heeft een slechte bak.
Bij mijn W210 zat het dak nooit vast, tot bij de verkoop, ook gewoon kwestie van smeren zo bleek.
Comment
Comment