Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Niet komen blijten dan.
    onderhoud is duur of je doet het graag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Als die goed is afgesteld staat de timing goed hé. Dus daar moet je al niet naar kijken.

Vacuum en/of centrifugaalvervroeger kunnen wel naar de zak zijn.
      Vacuumvervroeger is reeds vervangen...

max snelheid is 125..

Auto had een joint de culasse. Heeft enkele jaren stilgestaan en dan is de joint de culasse vervangen en sindsdien lukt het niet om hem goed te doen rijden..

Comment

• Knappe 190!

Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
        Current:
        1987 Mercedes-Benz W124 200D
        1979 Mercedes-Benz W123 280E
        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
        Ex:
        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
        1976 Mercedes-Benz W123 250
        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
        1980 Mercedes-Benz W123 280
        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
          Niet mis idd. Spijtig dat hij zo 'jong' is.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
            Niet mis idd. Spijtig dat hij zo 'jong' is.
            Pff, die taksen zijn toch verwaarloosbaar, op het einde van de rit kan je haast niet goedkoper rijden dan met een 190D.

Comment

• als je niet elk akkefietje door een merkdealer laat herstellen dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                Pff, die taksen zijn toch verwaarloosbaar, op het einde van de rit kan je haast niet goedkoper rijden dan met een 190D.
                Voor u wel ja. Gij zijt al een paar jaar ouder dan mij ook é, dus goedkoper verzekerd. Dus voor mij scheelt het al veel als die taks tot het minimum herleid wordt.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Voor u wel ja. Gij zijt al een paar jaar ouder dan mij ook é, dus goedkoper verzekerd. Dus voor mij scheelt het al veel als die taks tot het minimum herleid wordt.
                  Ik blijf erbij...verwaarloosbaar.

Comment

• Oldtimer 2.3-16 van eerste eigenaar met jaren '80 striping

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Oldtimer 2.3-16 van eerste eigenaar met jaren '80 striping
                      http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...6-54134296.htm
                      (1e is trekken)
                      Camionette
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Wat een vet ding
                        Maarja die kmstand en vooral de vraagprijs he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                          Wat een vet ding
                          Maarja die kmstand en vooral de vraagprijs he
                          Die stond er daarnet nog niet bij, inderdaad wat te veel. Had al gemaild in de hoop dat hij niet wist wat het waard was, je weet nooit hé

Comment

Oldtimer 2.3-16 van eerste eigenaar met jaren '80 striping
                            http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...6-54134296.htm
                            Die striping is super! De prijs is wa minder super

Comment

• Inderdaad vette striping!

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Die stond er daarnet nog niet bij, inderdaad wat te veel. Had al gemaild in de hoop dat hij niet wist wat het waard was, je weet nooit hé
                                Ik heb mijn 1.8 bij die kerel gekocht
                                Afbieden had toen geen zin
                                Het is trouwens een benzliefhebber, reed toen met een w211 E500 als ik mij niet vergis.
                                Een tijdje terug had ie nog een full-option 300CE staan die maar niet verkocht raakte.
                                Is ier toen ook de revue gepasseerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                  Ik heb mijn 1.8 bij die kerel gekocht
                                  Afbieden had toen geen zin
                                  Het is trouwens een benzliefhebber, reed toen met een w211 E500 als ik mij niet vergis.
                                  Een tijdje terug had ie nog een full-option 300CE staan die maar niet verkocht raakte.
                                  Is ier toen ook de revue gepasseerd.
                                  Die E500, tja .... autohandelaars en taksen...
                                  Kan ik dat in bijberoep doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                    Die E500, tja .... autohandelaars en taksen...
                                    Kan ik dat in bijberoep doen?
                                    Wat bedoel je met autohandelaars en taksen?

Die betalen ook de volle pot taks hoor
                                    Als jij een Z-plaat wilt voor 5.5-liter, betaal je gewoon de jaarlijkse taks van een 5.5-liter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Wat bedoel je met autohandelaars en taksen?

Die betalen ook de volle pot taks hoor
                                      Als jij een Z-plaat wilt voor 5.5-liter, betaal je gewoon de jaarlijkse taks van een 5.5-liter
                                      Steken ze die platen niet op allerlei auto's? Of is het zo dat wanneer ze die dan op een auto met hogere motorinhoud zouden vijzen, in fout zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                                        Steken ze die platen niet op allerlei auto's? Of is het zo dat wanneer ze die dan op een auto met hogere motorinhoud zouden vijzen, in fout zijn?
                                        Ja.

Als jij een Z-plaat hebt tot 3-liter, en je hangt die op een 5-liter krijg je gigantisch hoge boetes.

Enig voordeel is dat je geen BIV moet betalen. Voor de rest heeft een Z-plaat enkel nadelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Ja.

Als jij een Z-plaat hebt tot 3-liter, en je hangt die op een 5-liter krijg je gigantisch hoge boetes.

Enig voordeel is dat je geen BIV moet betalen. Voor de rest heeft een Z-plaat enkel nadelen
                                          Maar wel noodzaak als garagist.

Comment

Working...
                                          X