Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAls die goed is afgesteld staat de timing goed hé. Dus daar moet je al niet naar kijken.
Vacuum en/of centrifugaalvervroeger kunnen wel naar de zak zijn.
max snelheid is 125..
Auto had een joint de culasse. Heeft enkele jaren stilgestaan en dan is de joint de culasse vervangen en sindsdien lukt het niet om hem goed te doen rijden..
Comment
-
Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenSpijtig dat hij zo 'jong' is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNiet mis idd.Spijtig dat hij zo 'jong' is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenPff, die taksen zijn toch verwaarloosbaar, op het einde van de rit kan je haast niet goedkoper rijden dan met een 190D.Gij zijt al een paar jaar ouder dan mij ook é, dus goedkoper verzekerd. Dus voor mij scheelt het al veel als die taks tot het minimum herleid wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenVoor u wel ja.Gij zijt al een paar jaar ouder dan mij ook é, dus goedkoper verzekerd. Dus voor mij scheelt het al veel als die taks tot het minimum herleid wordt.
Comment
-
Oldtimer 2.3-16 van eerste eigenaar met jaren '80 striping
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOldtimer 2.3-16 van eerste eigenaar met jaren '80 striping
http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...6-54134296.htm(1e is trekken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk BerichtenWat een vet ding
Maarja die kmstand en vooral de vraagprijs he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOldtimer 2.3-16 van eerste eigenaar met jaren '80 striping
http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...6-54134296.htm
Comment
-
Inderdaad vette striping!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDie stond er daarnet nog niet bij, inderdaad wat te veel. Had al gemaild in de hoop dat hij niet wist wat het waard was, je weet nooit hé
Afbieden had toen geen zin
Het is trouwens een benzliefhebber, reed toen met een w211 E500 als ik mij niet vergis.
Een tijdje terug had ie nog een full-option 300CE staan die maar niet verkocht raakte.
Is ier toen ook de revue gepasseerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenIk heb mijn 1.8 bij die kerel gekocht
Afbieden had toen geen zin
Het is trouwens een benzliefhebber, reed toen met een w211 E500 als ik mij niet vergis.
Een tijdje terug had ie nog een full-option 300CE staan die maar niet verkocht raakte.
Is ier toen ook de revue gepasseerd.
Kan ik dat in bijberoep doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenDie E500, tja .... autohandelaars en taksen...
Kan ik dat in bijberoep doen?
Die betalen ook de volle pot taks hoor
Als jij een Z-plaat wilt voor 5.5-liter, betaal je gewoon de jaarlijkse taks van een 5.5-liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat bedoel je met autohandelaars en taksen?
Die betalen ook de volle pot taks hoor
Als jij een Z-plaat wilt voor 5.5-liter, betaal je gewoon de jaarlijkse taks van een 5.5-liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenSteken ze die platen niet op allerlei auto's? Of is het zo dat wanneer ze die dan op een auto met hogere motorinhoud zouden vijzen, in fout zijn?
Als jij een Z-plaat hebt tot 3-liter, en je hangt die op een 5-liter krijg je gigantisch hoge boetes.
Enig voordeel is dat je geen BIV moet betalen. Voor de rest heeft een Z-plaat enkel nadelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa.
Als jij een Z-plaat hebt tot 3-liter, en je hangt die op een 5-liter krijg je gigantisch hoge boetes.
Enig voordeel is dat je geen BIV moet betalen. Voor de rest heeft een Z-plaat enkel nadelen
Comment
Comment