Oorspronkelijk geplaatst door Gere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenEen auto met 320.000 km zal toch nooit meer iets waard zijn?
Ik zie niet goed in waarom je daar zou aan beginnen.
Op een 16V zet je toch niet zo veel kilometers? Dan is de aankoopprijs toch niet zo belangrijk want die recupereer je deels.
Beter eentje met hoge kilometerstand en het blok reviseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk krijg meer en meer het gevoel dat als je anno 2011 een 16 klepper wil je beter zoiets koopt en hem zelf (deels) restaureert dan een mooi exemplaar kopen. De echt goede gaan richting de 8 tot 10k, met lage kilometerstanden zelfs nog veel meer. Beter koop je dan zoiets voor een 2.5 en steek je er zelf een k of 5 in, dan weet je zeker dat je niet voor verrassingen komt te staan.
Voorwaarde is wel dat je zelf iets of wat handig bent natuurlijk, met 2 linkse handen kom je er met die 5k in de verste verte niet.
Een jaar of 4 a 5 geleden hebben DIMI en ik de zijne gekocht in goede staat voor 3K euro.
Maar ik steun je idee wel en als je het zelf doet kan het echt nog leuk zijn, ik heb best genoten van m'n 2.6 project.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenEen jaar of 4 a 5 geleden hebben DIMI en ik de zijne gekocht in goede staat voor 3K euro.
Maar ik steun je idee wel en als je het zelf doet kan het echt nog leuk zijn, ik heb best genoten van m'n 2.6 project.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenEen jaar of 4 a 5 geleden hebben DIMI en ik de zijne gekocht in goede staat voor 3K euro.
Jammer genoeg dat tijden veranderen...alhoewel ze nu wel mogen stijgen van mij, maar dat doen ze ook heb ik de indruk.
Comment
-
Na de 16v's en 500E's gaan nu de R129's beginnen stijgen in prijs, denk ik. Zijn al over hun aller diepste punt heen heb ik de indruk, en als de eerste (89ers) dadelijk oldtimer gaan worden ga je de prijzen zien groeien.
Moest ik het kunnen zocht ik me nu een mooi exemplaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNa de 16v's en 500E's gaan nu de R129's beginnen stijgen in prijs, denk ik. Zijn al over hun aller diepste punt heen heb ik de indruk, en als de eerste (89ers) dadelijk oldtimer gaan worden ga je de prijzen zien groeien.
Ohja, en ik ga het hier maar vragen... ik wil m'n 190 inschrijven, what to do?
Die is in juli gekeurd, eind augustus uitgeschreven. Keuring voor verkoop is niet nodig neem ik aan? Hoe geraak ik aan een aanvraag tot inschrijving?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenHeb jij al enig zicht op de evolutie van de oldtimerregeling in België?
Ohja, en ik ga het hier maar vragen... ik wil m'n 190 inschrijven, what to do?
Die is in juli gekeurd, eind augustus uitgeschreven. Keuring voor verkoop is niet nodig neem ik aan? Hoe geraak ik aan een aanvraag tot inschrijving?
Volgens mij moet je keuren voor verkoop als je niet binnen het half jaar terug inschrijft? Vraag eens aan M optic, die heeft er ervaring mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNope, totaal niet. En zo lang we geen regering hebben verwacht ik dat er ook geen voorstellen zullen worden gedaan, laat staan dat er iets wordt goedgekeurd. Ik heb heel veel schrik dat ze gaan bevriezen op 31/12/1989, zodat mijn 300SE er net een maand buiten valt.
Volgens mij moet je keuren voor verkoop als je niet binnen het half jaar terug inschrijft? Vraag eens aan M optic, die heeft er ervaring mee.
I will!
Normaal vraag ik zoiets gewoon aan m'n makelaar, maar aangezien ik met de benz wil overstappen naar een andere maatschappij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNope, totaal niet. En zo lang we geen regering hebben verwacht ik dat er ook geen voorstellen zullen worden gedaan, laat staan dat er iets wordt goedgekeurd. Ik heb heel veel schrik dat ze gaan bevriezen op 31/12/1989, zodat mijn 300SE er net een maand buiten valt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNa de 16v's en 500E's gaan nu de R129's beginnen stijgen in prijs, denk ik. Zijn al over hun aller diepste punt heen heb ik de indruk, en als de eerste (89ers) dadelijk oldtimer gaan worden ga je de prijzen zien groeien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIs in Vlaamse handen en daar is er wel een regering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIs dat in Vlaamse handen ja?
Of zijn er andere redenen om oldie te gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenBIV en verkeersbelasting, ja.
Of zijn er andere redenen om oldie te gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIs ie terug 100%?
Die is nu volledig 25 jaar oud zeker?
januari '86 hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenjup en jup!
januari '86 hé
wat is ie nu waard in feite?
Comment
Comment