Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Die km-stand.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenBwa, voor mij is die geen € 8.000 waard.
We zullen wel zien voor hoeveel die van de hand gaat.
Kan zijn dat ie het waard is, maar in mijn ogen is die niet bepaald netjes gepresenteerd. Zet daar zuivere velgen onder, geef 'm eens een polierbeurtje, steek dat deksel vooraan in de bumper terug en neem het interieur eens deftig onder handen en daar staat al een andere kar.
Nuja, dan nog moet ie motorisch goed zijn. En die roest blijft uiteraard...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten2000 euro is imo toch nog veel te weinig voor zo'n auto, dat terwijl een 2.3-16 wrak 3 keer zoveel gaat :/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenBwa, voor mij is die geen € 8.000 waard.
We zullen wel zien voor hoeveel die van de hand gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenWas de achterophanging oké?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenGere, zoek jij nog een 16v?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenhoe was ie technisch? Of niet mee gereden?
Meer details stuur ik je dadelijk via pm.
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenWas de achterophanging oké?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenAls die SLC weggaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenVerdwijnt in de lucht enzo... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenGere, zoek jij nog een 16v?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIn de veronderstelling dat je een koper hebt voor je 16v, wat komt er dan in de plaats?
Ik vind het eigenlijk te zot om van een oldtimer (verzekering en taks tezamen = 160€) naar een niet-oldtimer te gaan en volle pot te betalen. Zeker nu m'n BM vorige week met een serieuze ruk omhoog gegaan is, dat maakt een stal vol paardjes al rap 'onbetaalbaar'.
De markt is eigenlijk niet zo uitgebreid in het segment waarin ik zoek. Porsche 951 is te vinden als oldtimer, de 928S ook. Maar ik vrees dat ik bij de eerste ga vloeken op z'n motorkarakteristiek (ik denk dat je wel weet wat ik bedoel, aangezien je met je Z3 iets gelijkaardig ervaart ), en bij de 2de op z'n GT-heid. E30 M3 is tegen het einde van het jaar ook zo ver, maar financieel wat te hoog gegrepen vrees ik. Alfa Bertone vind ik dan weer belachelijk vet... maar om die goed te laten rijden moet je serieus gaan investeren.
Suggesties? eigenlijk zou ik beter m'n 190 nog een jaar of 2 bijhouden, dat is sowieso de beste suggestie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenSuggesties? eigenlijk zou ik beter m'n 190 nog een jaar of 2 bijhouden, dat is sowieso de beste suggestie
Comment
-
Fiddy waarom zou je je 16 klepper eigenlijk weg doen???
Je hebt er lang naar gezocht, je hebt er eentje in magnifieke conditie, en je weet sowieso dat je spijt gaat hebben nadat je die hebt weggedaan.
Daarbij komt nog het punt dat je zelf aanhaalt van die cheapo tax+verzekering...
Ik zou zeggen: houden en genieten.
Voor een Benz/autoliefhebber is er voor dat geld toch niet veel beters te vinden imo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenFiddy waarom zou je je 16 klepper eigenlijk weg doen???
Je hebt er lang naar gezocht, je hebt er eentje in magnifieke conditie, en je weet sowieso dat je spijt gaat hebben nadat je die hebt weggedaan.
Daarbij komt nog het punt dat je zelf aanhaalt van die cheapo tax+verzekering...
Ik zou zeggen: houden en genieten.
Voor een Benz/autoliefhebber is er voor dat geld toch niet veel beters te vinden imo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenNee hoor
Ik heb er nog geen spijt van gehad dat ik de mijne weg deed *komt mss. nog*. Minder stress nu, heb niet die 'druk' om er wekelijks eens te 'moeten' mee rijden.
Comment
-
co uitstoot staat goed,
Had hem laten in orde stellen door een 'ervaren 190-kenner'
Die zei dat de motor een paar graden verkeerd stond maar dat hij dit in orde heeft gezet..
Dus veronderstel ik van wel...
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn dat is sindsdien begonnen?
Of dat was voordien al?
Comment
Comment