Leuke kleuren
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOp een 190 hé
Dat en wit (tenzij op een PFL) zijn echt kleuren die ik niets vind op een 190, dat wit is te hoog sjaloekiegehalte en dat groen te JaguarOorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDeze witte vind ik zalig, koplampenwissers
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenLeuke kleuren
²²²
Comment
-
Best nog cool eigenlijk. Alleszins véél beter dan die rode ernaast.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDeze witte vind ik zalig, koplampenwissers
Komt van een leuk forum dat ik nog niet kende: http://www.w201club.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten²²²
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenBest nog cool eigenlijk. Alleszins véél beter dan die rode ernaast.
Dat ding klopt gewoon niet.
Soepelheid
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOp zo een "basis" 190 vind ik dat precies een beetje raar ogen. weet niet hoe dat komt
nu ja, wat weet je van het interieur en opties enzo met die foto?
kan paradijs zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDat ding klopt gewoon niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk bedoel malachiet groen, niet dat munt retrogroen, da's erg knap
Niet akkoord
Dat ding klopt gewoon niet.
Soepelheid
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtende motor wel hoor
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTraagheid kan je het ook noemen
Maar VOOR EEN ATMO gaat dat nog wel vlot vind ik in zo'n lage toeren.
Als iemand een mooie 190D 2.5 te koop weet staan, laat maar iets weten (actief zoeken is niet nodig). Zijn er eigenlijk belangrijke dingen veranderd bij de facelift (1988 tov 1993 bvb) buiten andere bumpers en zetelbekledingen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenwat ligt daar in misschien ?
Als iemand een mooie 190D 2.5 te koop weet staan, laat maar iets weten
er staan veel 2.5 te koop in binnen en buitenland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenpfff, Is dat een grap?
Ja ja, dat zeg je nu ... maar als t zover is....
er staan veel 2.5 te koop in binnen en buitenland.
Inderdaad, daarmee dat ik zeg "niet actief zoeken" want dan krijg ik weer heel het forum over mij
Maar als iemand er een propere te koop weet staan (je weet nooit overnamewagens, grootouders,...) gewoon seintje geven, het kan zijn dat ik binnenkort echt een vervanger nodig heb (vandaar D)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten6-in-lijn zeker
Inderdaad, daarmee dat ik zeg "niet actief zoeken" want dan krijg ik weer heel het forum over mij
Maar als iemand er een propere te koop weet staan (je weet nooit overnamewagens, grootouders,...) gewoon seintje geven, het kan zijn dat ik binnenkort echt een vervanger nodig heb (vandaar D)
De mijne is te koop.
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie van Avantus is te koop.
De mijne is te koop.
...
schaakmat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten2.6 .....
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie van Avantus is te koop.
De mijne is te koop.
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenLekker, maar die gehandicapte 190 blijft lelijk
Die van Avantus is wat ik zoek (nogmaals, misschien, de toekomst van m'n huidige kar is nog onzeker op deze moment)
Comment
Comment