Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Wat moet je daarvoor hebben

Ben ik van die ruitjes af

Alleen is dat voor elektrische ruiten vooraan zeker...
    Nieuwe stoelen zouden jouw auto wel goed doen.

Comment

• Weet ik.

Maar of dat de moeite is...

Comment

• Beige leder zou beter passen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
          Beige leder zou beter passen
          almandine + beige .... hmmm doet mij denken aan een of andere SL...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
            Beige leder zou beter passen
            Neen, moet absoluut zwart zijn.

Eigenlijk zou het een verwarmd interieur moeten zijn van een 2.5-16 met 4 elektrische ruiten.

Comment

Neen, moet absoluut zwart zijn.

Eigenlijk zou het een verwarmd interieur moeten zijn van een 2.5-16 met 4 elektrische ruiten.
              eens uitkijken naar een 2.5 - 16 ?

Comment

• Heb ik al gedaan.

Zou me 10.000 euro kosten om met dezelfde kar te rijden.
                Neen, danku.

Comment

• Elektrische stoelen zou ook wel leuk zijn maar dan heb je ook al andere deurkartons vooraan nodig met de knoppen en dan al de extra bekabeling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                    Elektrische stoelen zou ook wel leuk zijn maar dan heb je ook al andere deurkartons vooraan nodig met de knoppen en dan al de extra bekabeling.
                    De nood aan elektrische stoelen heb ik niet. Tenzij het memory is, maar denk niet dat dat te krijgen was op 190. Mijn stoel is mijn stoel, en die moet niet verzet worden

Comment

De nood aan elektrische stoelen heb ik niet. Tenzij het memory is, maar denk niet dat dat te krijgen was op 190.
                      jawohl!

Comment

• Oeh, nice

Comment

• Mijn favoriet is trouwens al met 1.000 euro in prijs gedaald

Comment

dezelfde kar
                            wel een heel zware vereenvoudiging van de feiten
                            maar uiteraard je hebt een punt.
                            zoeken maar naar die stoelen.

Comment

• En toch is het zo.

Sneller als ik nu rij mag ik er toch niet mee rijden, langs buiten ziet het er identiek uit, alleen maakt het meer lawaai en zuipt het meer.

En ja het is sneller, en ja het is benzine, en ja het is zeldzamer, maar dat is me echt geen 10.000 euro waard. Voor dat geld rij ik leukere wagens

Comment

En toch is het zo.
                                Sneller als ik nu rij mag ik er toch niet mee rijden, langs buiten ziet het er identiek uit, alleen maakt het meer lawaai en zuipt het meer.
                                Het is een mooie deugd om jezelf te overtuigen eens langer met een oud krel te rijden.

Pas echt leuk is de D houden en een E bijkopen voor het weekend.
                                of echt sparen en een pagodeke ....
                                Last edited by ; 23/03/2011, 12:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                  Het is een mooie deugd om jezelf te overtuigen eens langer met een oud krel te rijden.

Pas echt leuk is de D houden en een E bijkopen voor het weekend.
                                  Ja, geweldig!

Kom je op de oprit, moet je naar de nummerplaat kijken welke auto je neemt.

Comment

Ja, geweldig!
                                    Kom je op de oprit, moet je naar de nummerplaat kijken welke auto je neemt.
                                    Als ze stelen heb je 50% kans dat ze de verkeerde stelen!

neenee pagode carlito!

Comment

• Die zijn duurder.
                                      En staan er al 2 ter beschikking

Geef mij maar iets italiaans voor dat geld. 124 spider/alfa spider ofzo

Comment

• iemand interesse in een 190D 2.0 van '93 perfect in orde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                          iemand interesse in een 190D 2.0 van '93 perfect in orde?
                                          stradge

Comment

Working...
                                          X