Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenBeige leder zou beter passen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenBeige leder zou beter passen
Eigenlijk zou het een verwarmd interieur moeten zijn van een 2.5-16 met 4 elektrische ruiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, moet absoluut zwart zijn.
Eigenlijk zou het een verwarmd interieur moeten zijn van een 2.5-16 met 4 elektrische ruiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenElektrische stoelen zou ook wel leuk zijn maar dan heb je ook al andere deurkartons vooraan nodig met de knoppen en dan al de extra bekabeling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDe nood aan elektrische stoelen heb ik niet. Tenzij het memory is, maar denk niet dat dat te krijgen was op 190.
Comment
-
Mijn favoriet is trouwens al met 1.000 euro in prijs gedaald
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtendezelfde kar
maar uiteraard je hebt een punt.
zoeken maar naar die stoelen.
Comment
-
En toch is het zo.
Sneller als ik nu rij mag ik er toch niet mee rijden, langs buiten ziet het er identiek uit, alleen maakt het meer lawaai en zuipt het meer.
En ja het is sneller, en ja het is benzine, en ja het is zeldzamer, maar dat is me echt geen 10.000 euro waard. Voor dat geld rij ik leukere wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn toch is het zo.
Sneller als ik nu rij mag ik er toch niet mee rijden, langs buiten ziet het er identiek uit, alleen maakt het meer lawaai en zuipt het meer.
Pas echt leuk is de D houden en een E bijkopen voor het weekend.
of echt sparen en een pagodeke ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenHet is een mooie deugd om jezelf te overtuigen eens langer met een oud krel te rijden.
Pas echt leuk is de D houden en een E bijkopen voor het weekend.
Kom je op de oprit, moet je naar de nummerplaat kijken welke auto je neemt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, geweldig!
Kom je op de oprit, moet je naar de nummerplaat kijken welke auto je neemt.
neenee pagode carlito!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichteniemand interesse in een 190D 2.0 van '93 perfect in orde?
Comment
Comment