Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is me een te grote stap terug vrees ik
Heeft een 190D 2.5 Turbo specifieke nadelen/minpunten tov andere modellen (betrouwbaarheid, verbruik, aangenaam om mee te rijden)?
Dat is me een te grote stap terug vrees ik
Heeft een 190D 2.5 Turbo specifieke nadelen/minpunten tov andere modellen (betrouwbaarheid, verbruik, aangenaam om mee te rijden)?
Ik denk dat een gewone 2.5 het verschil in taks niet waard is ivm een 2.0.
Tenzij je toevallig een hele goeie tegenkomt natuurlijk.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Dat loopt dat beetje zachter, klinkt romig, en is eigelijk belange niet te traag. Op autostrade constant 160-170 heeft ie geen last mee.
Het algemeen probleem blijft: een propere 190D vinden.
En als er een propere passeert zoals hier nu op het forum, zou ik die niet laten staan omdat het maar een 2.0 is.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Het algemeen probleem blijft: een propere 190D vinden.
En als er een propere passeert zoals hier nu op het forum, zou ik die niet laten staan omdat het maar een 2.0 is.
Da's ook waar, maar ik vind 72 pk in zo'n auto gewoon echt te weinig en zo'n 5 cilinder is toch nog dat beetje meer
Comment