Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Da's ook waar, maar ik vind 72 pk in zo'n auto gewoon echt te weinig en zo'n 5 cilinder is toch nog dat beetje meer
    75

+ Temse:

Oorspronkelijk geplaatst door stradge
    Wat me ook opviel tijdens de rondrit, ik moest met m'n met 130pk soms serieus trappen om de atmodiesel van Eberhard te volgen, ik zat op lage snelheden regelmatig in het turbogat, en die atmo gaat er meteen "van door".

Comment

• stel dat je dan met de 2.5 soepeler bent als een 2.6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
        stragde = altijd op zoek naar het onvindbare
        Da is, en niet alleen op autovlak

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
        75

+ Temse:
        Da's waar, maar dat was in de eerste 2 versnellingen

Comment

Da's waar, maar dat was in de eerste 2 versnellingen
          Ja daarna gaf ik geen gas meer
          Nee, best dat een nieuwe auto sneller is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
            Ja daarna gaf ik geen gas meer
            Nee, best dat een nieuwe auto sneller is.

Sneller moet niet, het mag wat trager zijn, als het maar aangenaam rijdt en vinnig blijft, maar een 190D 2.0 is echt wel erg traag ineens en als het budget ook een 2.5 toelaat twijfel ik niet

Comment

Dat is me een te grote stap terug vrees ik
              Heeft een 190D 2.5 Turbo specifieke nadelen/minpunten tov andere modellen (betrouwbaarheid, verbruik, aangenaam om mee te rijden)?
              De mijne houdt het nog vol.
              Cilinderkoppen scheurden soms wel, maar dat lag aan niet goed warmrijden.

Voor de rest niets specifieks bij mijn weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                De mijne houdt het nog vol.
                Cilinderkoppen scheurden soms wel, maar dat lag aan niet goed warmrijden.

Voor de rest niets specifieks bij mijn weten
                Dat van die cilinderkoppen heb ik nog gehoord, maar hopelijk eerder uitzonderlijk. Heeft dat een aangenaam motorkarakter of zot turbogat, dan alles en in hogere toeren weer niets meer?

Comment

Dat van die cilinderkoppen heb ik nog gehoord, maar hopelijk eerder uitzonderlijk. Heeft dat een aangenaam motorkarakter of zot turbogat, dan alles en in hogere toeren weer niets meer?
                  Vraag dat volgende keer nog eens als ik u irl zie, dan krijg je de sleutels
                  Of kom eens tot hier als je niet kan wachten...

Maar die turbo is zo klein dat je geen gat hebt eigenlijk

Comment

Vraag dat volgende keer nog eens als ik u irl zie, dan krijg je de sleutels
                    Of kom eens tot hier als je niet kan wachten...

Maar die turbo is zo klein dat je geen gat hebt eigenlijk
                    Merci, ik hou dat in het achterhoofd
                    De kans is wel klein dat ik een deftige turbo vind, maar heb iets op het oog, anders is een atmo 2.5 ook goed

Comment

• Ik vraag me nog steeds af wat deze gast allemaal verbouwd heeft
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pomp opdraaien, turbodruk omhoog en intercooler vermoed ik

Comment

Ik vraag me nog steeds af wat deze gast allemaal verbouwd heeft
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wil ik ook wel eens weten

Hoewel, als ik dat doe is mijn auto binnen het jaar klaar voor schroot

Comment

Merci, ik hou dat in het achterhoofd
                          De kans is wel klein dat ik een deftige turbo vind, maar heb iets op het oog, anders is een atmo 2.5 ook goed
                          Uw eisen zijn te hoog

Verlaag uw eisen naar mijn kar en je hebt er eentje
                          En als je nog een half jaar wacht zal die zeker en vast als betrouwbaar kunnen bestempeld worden.

Comment

Wil ik ook wel eens weten

Hoewel, als ik dat doe is mijn auto binnen het jaar klaar voor schroot
                            Drankprobleem ook vrees ik, een maat heeft een typ44 Audi 100 2.0 turbodiesel met opgedraaide pomp en dat ding zuipt 12 liter, koop dan ineens een naft hé
                            Sleurt wel lekker en blaast veel doemp

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Uw eisen zijn te hoog

Verlaag uw eisen naar mijn kar en je hebt er eentje
                            En als je nog een half jaar wacht zal die zeker en vast als betrouwbaar kunnen bestempeld worden.
                            Ik ben me daar bewust van maar ik zie me geen centen steken in een +300.000 km kar, al weet ik dat ze het aankunnen

Comment

Ik ben me daar bewust van maar ik zie me geen centen steken in een +300.000 km kar, al weet ik dat ze het aankunnen
                              Lap, ik wist dat ik naar RRD moest luisteren en mijn teller terugdraaien bij import

Zeg hoeveel kilometers je op de teller wilt hebben en ik regel het

Comment

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Ik vraag me nog steeds af wat deze gast allemaal verbouwd heeft
                                  + YouTube Video

Dat rijdt mijn 2.3 los, vrees ik.

Niet leuk. Stomme diesel.

Comment

Lap, ik wist dat ik naar RRD moest luisteren en mijn teller terugdraaien bij import

Waarschijnlijk had ik dan al voor u deur met geld staan zwaaien ja, stom hé maar het is iets psychologisch
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                    Dat rijdt mijn 2.3 los, vrees ik.

Niet leuk. Stomme diesel.
                                    Deze is wel heel snel idd en dat is dan nog een automaat ook (denk ik toch), zou eens graag weten wat en hoeveel

Comment

• is geen automaat, is een 5-bak.
                                      Is ook een teller van een 16v denk ik. Schakelpunten staan niet hetzelfde als bij mij.

Comment

is geen automaat, is een 5-bak.
                                        Is ook een teller van een 16v denk ik. Schakelpunten staan niet hetzelfde als bij mij.
                                        Juist, ik had op een ander filmpje "automatic" gezien, maar da's van een andere auteur. Teller gaat normaal idd maar tot 220 denk ik

Comment

• waarom geen 124 2.5?

wereld zit tjokkevol

Comment

Working...
                                          X