Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
    waarom geen 124 2.5?

wereld zit tjokkevol
    Wat te groot, ik vind m'n V70 ook net wat te groot, dat voelt erg log en onwendbaar aan en wil iets compacter
    Een 201 is qua formaat ideaal imo, klein genoeg om lichtvoetig genoeg te rijden en wendbaar te zijn en toch groot genoeg om 4 man mee te pakken + bagage en nog comfortabel te zitten.

Comment

• Miljaaar
      Ik had deze op het oog, had al gemaild, was eerste eigenaar zei de verkoper. Vandaag bellen we ernaar om zaterdag te komen kijken, blijkt het 2de lak, 2de eigenaar (Sjaloekie) te zijn en de kilometerstand komt niet echt 100% geloofwaardig over, laat al maar dan voor 3,5k en 250 km
      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Misschien toch maar terug een 190E overwegen? Ik weet er 2 vrij propere staan voor rond de 1500 euro, van het prijsverschil kan je wel effe rijden en 20k km per jaar is op het randje. Wat verbruikt een 190E 2.0 normaal, de mijne deed minstens 9,5l/100km, maar ik zie precies dat het meestal lager kan?

Comment

• een clk 200 deed 8.5
        een 230ce 11
        een 260se 11
        een 280s 13
        een 280ge heb ik niet op benzine gemeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Miljaaar
          Ik had deze op het oog, had al gemaild, was eerste eigenaar zei de verkoper. Vandaag bellen we ernaar om zaterdag te komen kijken, blijkt het 2de lak, 2de eigenaar (Sjaloekie) te zijn en de kilometerstand komt niet echt 100% geloofwaardig over, laat al maar dan voor 3,5k en 250 km
          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Misschien toch maar terug een 190E overwegen? Ik weet er 2 vrij propere staan voor rond de 1500 euro, van het prijsverschil kan je wel effe rijden en 20k km per jaar is op het randje. Wat verbruikt een 190E 2.0 normaal, de mijne deed minstens 9,5l/100km, maar ik zie precies dat het meestal lager kan?
          ik zou zeker geen 20k rijden, dat maakt u gewoon arm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            een 230ce 11
            amai dan toch echt liever een 300 die aan net geen 12 zit.
            in fiete niet zo eigenlijk wist ik dat al

Comment

• 230ce 123 vierbak

Comment

230ce 123 vierbak
                mja ... maar toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  Als je niet veel geld hebt moet je vooral iets kopen wat zo zuinig mogelijk is. Geen 190E dus.
                  Ik zou niet graag 9 liter benzine verbruiken met deze prijzen.
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                    Als je niet veel geld hebt moet je vooral iets kopen wat zo zuinig mogelijk is. Geen 190E dus.
                    Tenzij het spel in minder dan 7sec naar 100 blaast
                    Die 9 liter moet meer opbrengen dan afstand alleen vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                      5 dagen @ 8l en zondag @ 20l = gemiddeld 10l

Comment

Miljaaar

Ziet er wel mooi uit.

Comment

een clk 200 deed 8.5
                          een 230ce 11
                          een 260se 11
                          een 280s 13
                          een 280ge heb ik niet op benzine gemeten
                          Da's niet meer te betalen tegenwoordig

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          Mja het moet toch kunnen, ik zeg niet dat ik elk jaar +20k ga rijden maar sinds ik de Volvo heb kom ik er wel aan en geen zin om me in te houden als ik een andere koop
                          Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                          Tenzij het spel in minder dan 7sec naar 100 blaast
                          Die 9 liter moet meer opbrengen dan afstand alleen vind ik.
                          Goei punt, een E 2.0 rijdt goed maar prestaties/verbruik zit niet echt snor hoewel ze voor hun tijd echt wel zuinig kunnen zijn.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Ziet er wel mooi uit.
                          Echt hé

Comment

Da's niet meer te betalen tegenwoordig
                            jawel, maar "nog" nie voor u denk ik.
                            truuk van de 2 karren, bedrijfs, fiscaal inbrengen, openbaar vervoer?

Comment

jawel, maar "nog" nie voor u denk ik.
                              truuk van de 2 karren, bedrijfs, fiscaal inbrengen, openbaar vervoer?
                              Inderdaad, als student zuigt zoiets u gewoon leeg tegenwoordig
                              En ik wil juist een auto om niet met het openbaar vervoer te moeten

Comment

Inderdaad, als student zuigt zoiets u gewoon leeg tegenwoordig
                                En ik wil juist een auto om niet met het openbaar vervoer te moeten

Comment

Dat kost evenveel of meer dan een mooie 2e hands Benz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                    Dat kost evenveel of meer dan een mooie 2e hands Benz
                                    De nieuwprijs van zo'n dingen is 15k ofzo.
                                    Die letzten Worte ...
                                    ... eines Diesel-Fahrers:
                                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                      De nieuwprijs van zo'n dingen is 15k ofzo.
                                      meendedanu? schandalig.
                                      Leve de Smart.

Comment

Liever (en sneller waarschijnlijk ook) met de fiets!
                                        Of ik moest voor zoiets opteren: http://nl.kapaza.be/antwerpen/merced...g-55260171.htm
                                        Maar ik vertrouw dat LPG gedoe echt niet, dan liever een trage diesel

Comment

Liever (en sneller waarschijnlijk ook) met de fiets!
                                          Of ik moest voor zoiets opteren: http://nl.kapaza.be/antwerpen/merced...g-55260171.htm
                                          Maar ik vertrouw dat LPG gedoe echt niet, dan liever een trage diesel
                                          das nen automaat!
                                          gulli's en huppa mooie daily benz. (op foto dan)

Comment

Working...
                                          X