Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenDat ziet er ook nog ok uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenmaar er is toch iets mis met die velgen.
Mooie kleur voor 8-loch. Of gulli's natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenjawel, maar "nog" nie voor u denk ik.
truuk van de 2 karren, bedrijfs, fiscaal inbrengen, openbaar vervoer?
160€ taks + verzekering voor de 2de als oldie ongeacht CC/vermogen, en verbruik is minder van belang gezien je er niet al je noodzakelijke verplaatsingen mee moet doen.
Alleen moet je dat dan consequent doortrekken en als daily een tegenpool kopen: zo zuinig mogelijk, en ook niet té veel taks en verzekering. Een 190D 2.0, of een Golf 2 1.6 turbodiesel ofzo.
Maar meestal faal ik daar en koop ik als eerste auto ook iets dat een redelijke slok lust en een aardige duit aan verzekering/taks kost
Comment
-
Ne witte 2.5 voor stradge:
Weinig km's.
Wel best andere velgen zoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDat zijn trouwens carat duchatelet velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDat weet ik, heb die altijd lelijk gevonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenNe witte 2.5 voor stradge:
Weinig km's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtendas nen automaat!
gulli's en huppa mooie daily benz. (op foto dan)
Handschaltung
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenNe witte 2.5 voor stradge:
Weinig km's.
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDat weet ik, heb die altijd lelijk gevonden.
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten3000 eur, vaste prijs, geen keuring => goed zot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMet keuring en in goede staat is dat anders niet overdreven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMet keuring en in goede staat is dat anders niet overdreven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
Comment
-
Voor iemand die zin heeft om een risicotje te nemen, volgens mij een koopje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichtenhttp://www.tradecarview.com/used_car...eries/6435853/
Voor iemand die zin heeft om een risicotje te nemen, volgens mij een koopje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk hoop dat dat sarcastisch is?
Andere velgen, uitlaat en stuur. Wat is er voor de rest mottig aan?
Comment
Comment