Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
    Current:
    1987 Mercedes-Benz W124 200D
    1979 Mercedes-Benz W123 280E
    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
    Ex:
    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
    1976 Mercedes-Benz W123 250
    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
    1980 Mercedes-Benz W123 280
    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• informatieve link: http://et.mercedes-benz-clubs.com/me...iteratur_W_201

Comment

• Ik ben DRINGEND op zoek naar een olievuldop voor een 190E 2.0 uit 88.

deze lijkt het me te zijn maar is daar niet voorradig en enkel per 5 te bestellen.

Iets niet OEM mag ook altijd zolang het maar enkele dagen afsluiting geeft.

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                  Ik ben DRINGEND op zoek naar een olievuldop voor een 190E 2.0 uit 88.

deze lijkt het me te zijn maar is daar niet voorradig en enkel per 5 te bestellen.

Alvast bedankt!
                  Bel/mail naar je MB dealer...

Comment

• Vind ik leuk!

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Wat zou zo'n nieuwe oliedop kosten? Op onze 200D mag een wel een nieuwe.
                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                      Current:
                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                      Ex:
                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Ga gewoon naar de sloop, kost daar geen hol.

Comment

Ik ben DRINGEND op zoek naar een olievuldop voor een 190E 2.0 uit 88.

Alvast bedankt!
                          Contact opgenomen met Hermans in Hasselt en die hadden er op voorraad liggen
                          Ben er dan direct omgegaan en was voor net geen 6 euro geholpen.

Toch bedankt voor de tips iedereen!

benzfreak, ik weet niet of het dezelfde is voor een 200D maar misschien kan je eens met hun contact opnemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            een 86 direct

Comment

Contact opgenomen met Hermans in Hasselt en die hadden er op voorraad liggen
                              Ben er dan direct omgegaan en was voor net geen 6 euro geholpen.

Toch bedankt voor de tips iedereen!

benzfreak, ik weet niet of het dezelfde is voor een 200D maar misschien kan je eens met hun contact opnemen?
                              Alle olievuldoppen sinds eind jaren 60 zijn dezelfde

Comment

• Heeft er iemand een rechter zijvleugel liggen van een facelift? Liefst kleur 199 (blauw zwart) maar hoeft niet.

De mijne zal meer kosten om uit te deuken en te spuiten dan dat ik een replacement vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                  Heeft er iemand een rechter zijvleugel liggen van een facelift? Liefst kleur 199 (blauw zwart) maar hoeft niet.

De mijne zal meer kosten om uit te deuken en te spuiten dan dat ik een replacement vind.
                                  Wass ist passiert?

Comment

• Comment

• Hoeveel bar oliedruk moet een 190D 2.5 geven bij stationair toerental?

edit: en kan het verschillen als de motor koud of warm staat?
                                      Last edited by stradge; 29/04/2011, 17:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Hoeveel bar oliedruk moet een 190D 2.5 geven bij stationair toerental?

edit: en kan het verschillen als de motor koud of warm staat?
                                        Koud moet ie boven de 3 bar staan (maximaal)
                                        Warm is 1.5 bar genoeg in principe

Als olie warm is zakt de druk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Koud moet ie boven de 3 bar staan (maximaal)
                                          Warm is 1.5 bar genoeg in principe

Als olie warm is zakt de druk
                                          Merci!

Comment

Working...
                                          X