Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand een idee hoe deze spoiler best te demonteren zonder schade?

Comment

• lukt niet zonder schade >>> laten staan

Comment

• Miljaar! Geplakt zeker? Ik vind dat zo lelijk hé

Comment

• Sportlines of gewone?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Hoeveel bar oliedruk moet een 190D 2.5 geven bij stationair toerental?

edit: en kan het verschillen als de motor koud of warm staat?
            Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Koud moet ie boven de 3 bar staan (maximaal)
            Warm is 1.5 bar genoeg in principe

Als olie warm is zakt de druk

Volgens mercedes is de enige richtlijn: bij warme motor op 3000 toeren: 3 bar.
            Op stationair mag dat in principe zakken tot 0.5 bar.

Alles daarboven is natuurlijk beter.

Comment

Miljaar! Geplakt zeker? Ik vind dat zo lelijk hé
              Bij de meeste dat ik weet is dat geboord

Comment

• Ik hou van mijn 190

'k Heb trouwens ook zo'n spoiler gehad en die is er af gehaald bij de vorige eigenaar wat resulteerde in een nieuw kofferdeksel, er zat roest onder en lekker veel gaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Oké, dan zit ik goed
                  Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                  Bij de meeste dat ik weet is dat geboord
                  Miljaar, zowiezo gaten dus
                  Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                  Ik hou van mijn 190

'k Heb trouwens ook zo'n spoiler gehad en die is er af gehaald bij de vorige eigenaar wat resulteerde in een nieuw kofferdeksel, er zat roest onder en lekker veel gaten.
                  Ik ga ineens opzoek naar een kaal kofferdeksel in 199 dan maar! Ik hou ook van mijn 190

Dit blijft een prachtig artikel: http://www.autoblog.nl/archive/2010/...timer-in-beeld

Comment

Miljaar! Geplakt zeker? Ik vind dat zo lelijk hé
                    je hebt smaak jongen

Comment

Sportline.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                        je hebt smaak jongen
                        Deuh! Ik rij Benz

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                        Sportline.
                        Miljaaar en ik wou in het begin nog niet te veel aanpassen, eerst zien of hij betrouwbaar rijdt en taksen betalen, tis niet de moment, maar ik wil erg graag Sportlines
                        Is dat eigenlijk zeldzaam?

Comment

Miljaaar en ik wou in het begin nog niet te veel aanpassen, eerst zien of hij betrouwbaar rijdt en taksen betalen, tis niet de moment, maar ik wil erg graag Sportlines
                          Is dat eigenlijk zeldzaam?
                          Ik heb toen een tijdje naar Sportline velgen gezocht.
                          In België ga je ze niet veel tegenkomen, in Duitsland zijn er heel veel.

Comment

• Het hangt nogal van die banden af of dat setje interessant is.

Op de foto valt het nogal mee maar €300 is toch niet weinig, als dat rommelbanden zijn zou ik het niet onmiddellijk overwegen.

Ik heb redelijk snel een setje gevonden waar 205-60 oplag, wist de verkoper veel dat het sportlines waren.
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                              Ik heb toen een tijdje naar Sportline velgen gezocht.
                              In België ga je ze niet veel tegenkomen, in Duitsland zijn er heel veel.
                              Ok da's al een opluchting, desnoods roadtripje naar DE dan, heb ik voor de Volvo ook gedaan

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                              Het hangt nogal van die banden af of dat setje interessant is.

Op de foto valt het nogal mee maar €300 is toch niet weinig, als dat rommelbanden zijn zou ik het niet onmiddellijk overwegen.

Ik heb redelijk snel een setje gevonden waar 205-60 oplag, wist de verkoper veel dat het sportlines waren.
                              De banden zien er nog goed uit, maar ik denk dat ik die €300 even ga houden voor onderhoud en eventuele kosten, da's prioritair. Ik heb wel €200 geboden via mail, je weet maar nooit

Comment

• Als er iemand nog een kofferdeksel voor een 199 Blauwzwarte 190 weet liggen in deftige staat zonder spoiler, laat iets weten aub (wisselen met mijn spoilerexemplaar is ook goed)

Comment

• Heb je nu eigenlijk een 190 gekocht, Stradge? Heb je topic blijkbaar gemist.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Heb je nu eigenlijk een 190 gekocht, Stradge? Heb je topic blijkbaar gemist.
                                    Jeps

Comment

Iemand een idee hoe deze spoiler best te demonteren zonder schade?
                                      Gewoon de auto der vanonder halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Bij mij bijna continu 3, stationair 1 a 1.5.

Comment

Working...
                                        X