Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k Heb trouwens ook zo'n spoiler gehad en die is er af gehaald bij de vorige eigenaar wat resulteerde in een nieuw kofferdeksel, er zat roest onder en lekker veel gaten.
'k Heb trouwens ook zo'n spoiler gehad en die is er af gehaald bij de vorige eigenaar wat resulteerde in een nieuw kofferdeksel, er zat roest onder en lekker veel gaten.
Ik ga ineens opzoek naar een kaal kofferdeksel in 199 dan maar! Ik hou ook van mijn 190
Miljaaar en ik wou in het begin nog niet te veel aanpassen, eerst zien of hij betrouwbaar rijdt en taksen betalen, tis niet de moment, maar ik wil erg graag Sportlines
Is dat eigenlijk zeldzaam?
Miljaaar en ik wou in het begin nog niet te veel aanpassen, eerst zien of hij betrouwbaar rijdt en taksen betalen, tis niet de moment, maar ik wil erg graag Sportlines
Is dat eigenlijk zeldzaam?
Ik heb toen een tijdje naar Sportline velgen gezocht.
In België ga je ze niet veel tegenkomen, in Duitsland zijn er heel veel.
Het hangt nogal van die banden af of dat setje interessant is.
Op de foto valt het nogal mee maar €300 is toch niet weinig, als dat rommelbanden zijn zou ik het niet onmiddellijk overwegen.
Ik heb redelijk snel een setje gevonden waar 205-60 oplag, wist de verkoper veel dat het sportlines waren.
De banden zien er nog goed uit, maar ik denk dat ik die €300 even ga houden voor onderhoud en eventuele kosten, da's prioritair. Ik heb wel €200 geboden via mail, je weet maar nooit
Als er iemand nog een kofferdeksel voor een 199 Blauwzwarte 190 weet liggen in deftige staat zonder spoiler, laat iets weten aub (wisselen met mijn spoilerexemplaar is ook goed)
Heb je nu eigenlijk een 190 gekocht, Stradge? Heb je topic blijkbaar gemist.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment