Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat te kiezen.
EVO I vind ik leuk omdat hij wat subtieler is (die achterspoiler), maar bij EVO II vind ik de body dan weer net iets meer hebben.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Ik ook niet.
Als verzamelobject, de EVO ||, maar om echt te rijden en je te amuseren de EVO |.
Met zo'n EVO || zou ik bijna niet durven rijden denkik.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk moet echt geen seconde nadenken over die keuze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtentis en blijft nen baby he
schattig, je kan er niet ander dan van houden ... maar soms gaat het naar pedofilie.
Toch maar een 124, dat is tenminste fris net volwassen
Voordeel van die baby is dat je met 2.5 liter hubraum al leuk kan rijden. Bij een 124 zit je aan 5liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenIk ook niet.
Als verzamelobject, de EVO ||, maar om echt te rijden en je te amuseren de EVO |.
Met zo'n EVO || zou ik bijna niet durven rijden denkik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOm je te amuseren is een gewone 2.5-16 al meer dan voldoende
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenZelf een doodnormale 2.6 kan leuk zijn bij tijd
2.5-16 heeft iets ophitsend wat ik in de 2.6 mis.
uw kar gaat ongetwijfeld veel sensatie geven door het concept op dit moment, maar stock is het concept van de hoogtoerige 4pitter iets leuker dan de 6pitter,die luier overkomt
Comment
-
Awel stock is dat ook een gans andere auto hé, ik heb er mee gereden toen die stock was en hij ging best goed vooruit maar veel gezapiger. Ik ben dan ook meer een 6-in lijn mens. Meer de comfy snelle variant.
Nu hij leeg is, betere uitlaat en de cats weg is de motor veel snediger geworden, heel andere motor dan stock. Hij bijt wel nog altijd niet zo neig door als een 2.3 of 2.5-16 dat zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenAwel stock is dat ook een gans andere auto hé, ik heb er mee gereden toen die stock was en hij ging best goed vooruit maar veel gezapiger. Ik ben dan ook meer een 6-in lijn mens. Meer de comfy snelle variant.
Nu hij leeg is, betere uitlaat en de cats weg is de motor veel snediger geworden, heel andere motor dan stock. Hij bijt wel nog altijd niet zo neig door als een 2.3 of 2.5-16 dat zeker.
Heb uw kar enkel nog maar zien stilstaan, dus kan ik geen uitspraken over doen.
Nuja, geef mij uw budget en ik steek een einzeldrossel op een 2.5 ipv 3.0. Aantal cilinders kan mij gestolen worden. Als ze morgen een 2-cilinder uitbrengen met evenveel pk als de 6-cilinder zou ik die nog overwegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichtenomzeep te helpen.
En weet ook dat je een klap tegen je kop krijgt als je dat AMG-pack in de vangrail stuurt
Comment
Comment