Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Zo vet, de prijs ook .

    Comment


    • Dikheid

      E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

      Comment


      • Als ze zo vlak naast/achter elkaar staan zie je pas echt hoe magistraal dik zo'n EVO II wel is.

        Comment


        • Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat te kiezen.

          EVO I vind ik leuk omdat hij wat subtieler is (die achterspoiler), maar bij EVO II vind ik de body dan weer net iets meer hebben.

          E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

          Comment


          • Ik ook niet.

            Als verzamelobject, de EVO ||, maar om echt te rijden en je te amuseren de EVO |.
            Met zo'n EVO || zou ik bijna niet durven rijden denkik.
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

            1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

            1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

            Comment


            • pure porno!

              Comment


              • Ik moet echt geen seconde nadenken over die keuze.

                Comment


                • Damn, 1 van beide voor jezelf, de andere voor je vrouw/vriendin.

                  Dat zou ik wel zien zitten
                  Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

                  Comment


                  • tis en blijft nen baby he
                    schattig, je kan er niet ander dan van houden ... maar soms gaat het naar pedofilie.

                    Toch maar een 124, dat is tenminste fris net volwassen

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Ik moet echt geen seconde nadenken over die keuze.
                      Idem, de II zonder twijfel!

                      Comment


                      • Goed dan neem ik de I wel! Veel homogener en stijlvoller

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                          tis en blijft nen baby he
                          schattig, je kan er niet ander dan van houden ... maar soms gaat het naar pedofilie.

                          Toch maar een 124, dat is tenminste fris net volwassen
                          En rijdt als een dweil ivm EVO II

                          Voordeel van die baby is dat je met 2.5 liter hubraum al leuk kan rijden. Bij een 124 zit je aan 5liter

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                            Ik ook niet.

                            Als verzamelobject, de EVO ||, maar om echt te rijden en je te amuseren de EVO |.
                            Met zo'n EVO || zou ik bijna niet durven rijden denkik.
                            Om je te amuseren is een gewone 2.5-16 al meer dan voldoende

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Om je te amuseren is een gewone 2.5-16 al meer dan voldoende
                              Zelf een doodnormale 2.6 kan leuk zijn bij tijd

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                Zelf een doodnormale 2.6 kan leuk zijn bij tijd
                                Met alle respect voor jouw project, maar zo een 2.6 vind ik maar duf qua motor.

                                2.5-16 heeft iets ophitsend wat ik in de 2.6 mis.
                                uw kar gaat ongetwijfeld veel sensatie geven door het concept op dit moment, maar stock is het concept van de hoogtoerige 4pitter iets leuker dan de 6pitter,die luier overkomt

                                Comment


                                • Awel stock is dat ook een gans andere auto hé, ik heb er mee gereden toen die stock was en hij ging best goed vooruit maar veel gezapiger. Ik ben dan ook meer een 6-in lijn mens. Meer de comfy snelle variant.

                                  Nu hij leeg is, betere uitlaat en de cats weg is de motor veel snediger geworden, heel andere motor dan stock. Hij bijt wel nog altijd niet zo neig door als een 2.3 of 2.5-16 dat zeker.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                    Awel stock is dat ook een gans andere auto hé, ik heb er mee gereden toen die stock was en hij ging best goed vooruit maar veel gezapiger. Ik ben dan ook meer een 6-in lijn mens. Meer de comfy snelle variant.

                                    Nu hij leeg is, betere uitlaat en de cats weg is de motor veel snediger geworden, heel andere motor dan stock. Hij bijt wel nog altijd niet zo neig door als een 2.3 of 2.5-16 dat zeker.
                                    Ja, daarom dat ik ook over stock spreek.
                                    Heb uw kar enkel nog maar zien stilstaan, dus kan ik geen uitspraken over doen.

                                    Nuja, geef mij uw budget en ik steek een einzeldrossel op een 2.5 ipv 3.0. Aantal cilinders kan mij gestolen worden. Als ze morgen een 2-cilinder uitbrengen met evenveel pk als de 6-cilinder zou ik die nog overwegen

                                    Comment


                                    • Jah nee, ik niet, maar das goesting hé. Maar 'k zeg het, nu die leeg is heeft die kwa "kort op het gas hangen" meer weg van z'n snelle 4 pitter broertjes.

                                      Ik wou perse geen 2.3 of 2.5, vooral omdat ik het te spijtig vind een echte klassieker omzeep te helpen.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                        omzeep te helpen.
                                        Je weet het dan toch

                                        En weet ook dat je een klap tegen je kop krijgt als je dat AMG-pack in de vangrail stuurt

                                        Comment

                                        Working...
                                        X