Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Laat ons eerlijk zijn, de E30 M3 is de betere kar, toch zeker als het op het race-gedeelte aankomt.
Ik ben er altijd grote fan van geweest, maar mocht ik nu kiezen, zou het een 190 worden omdat ik toch geen echte racepiloot ben en de E30 té populair/gekend is voor mij.
Ik doe dan liever een beetje tegendraads.
In mijn ogen heeft de BMW een veel beperktere dagelijkse bruikbaarheid. Ik weet dat ik het niet mag doen, maar omdat mijn kilometers in een E30 M3 beperkt zijn tot +/- 20 a 30 vergelijk ik het met de E30 waar ik een tijdje mee rondgereden heb,
Zowel het comfort als het subjectieve gevoel van veiligheid zijn in de Benz tig keer hoger. Benz lijkt steviger te zijn in de zin van robuuster.
Ooit geweten op een Parking dat onze W123 van vroeger naast de Mitsubishi Pajero van een vriend stond, geparkeerd onder een appelboom voor een week.
De appels die op de 123 gevallen waren hadden geen schade gemaakt, die op de Pajero gevallen waren hadden deuken gegeven. Iets in mij doet mij vermoeden dat zo een E30 dan ook deuken zou hebben, en de 190 minder.
Maar als ik van beide eentje moet kiezen om in het weekend buiten te halen puur om mezelf uit te leven: M3 (liefst in cabrio wel )
Ik las het echt als een beschrijving van een gekoesterde jeugdherinnering.
Dat is de eerste keer dat ik mij kan herrineren dat ik besefte dat Mercedes beter is dan al de rest.
Voordien was ik meer fan van de Pajero, omdat die veel groter en stoerder was. En die had een kompas en hellingshoekmeter op zijn dashboard
Dat is de eerste keer dat ik mij kan herrineren dat ik besefte dat Mercedes beter is dan al de rest.
Voordien was ik meer fan van de Pajero, omdat die veel groter en stoerder was. En die had een kompas en hellingshoekmeter op zijn dashboard
PS: Ik heb nog nooit iets gezien in een E30, 'k vind het niet bepaald een mooie auto en van de weinige keren dat ik er eentje bestuurde vond ik het verre van speciaal. Dat gezegd zijnde vind ik aan een standaard 190 die ne kilometer van de grond staat en veel te klein is van binnen ook niet bijster geweldig en mooi? Ook zeker niet.
Ik ga een klasse hoger kiezen en kwa sedanheid wint de E34 het van de W124 maar de S124 van de Touring en de coupe daar hebben de beiererenaars nog steeds geen deftig antwoord op
Als er iets is dat ik wel kan is goed vergelijken tussen een E32 en een W126 en daar kan ik vrij kort in zijn: 126 > all toen en velen van nu.
Comment