Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• merckx won 5 keer de tour, armstrong 7 keer

BMW: dus is Armstrong de beste
    Mercedes: neen, Merckx is de beste allertijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
      merckx won 5 keer de tour, armstrong 7 keer

BMW: dus is Armstrong de beste
      Mercedes: neen, Merckx is de beste allertijden

Nog enen die 't verkeerd op heeft.

Comment

• Selectief blind zijn.

Comment

• Laat ons eerlijk zijn, de E30 M3 is de betere kar, toch zeker als het op het race-gedeelte aankomt.
          Ik ben er altijd grote fan van geweest, maar mocht ik nu kiezen, zou het een 190 worden omdat ik toch geen echte racepiloot ben en de E30 té populair/gekend is voor mij.
          Ik doe dan liever een beetje tegendraads.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
            Ik zie toch maar 1 190 in de lijst.
            En vooral: BMW deed niet meer mee sinds 2000

Comment

• Op circuit is een BMW beter ja, in het echte leven ruleert Benz
              Ze geven het trouwens zelf toe met hun Ringtaxi bord in Brünchen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Op circuit is een BMW beter ja, in het echte leven ruleert Benz
                aha
                enen die mijn vergelijking snapt

Zweed gaat nog gelijk hebben, bimmers hebben echt een betonnen bordje voor als je iets zegt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                  Nog enen die 't verkeerd op heeft.
                  neen, je bekijkt racen en zeker "rijden met een auto" te selectief

Wat is de laatste BMW motor in Formule 1 eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                    neen, je bekijkt racen en zeker "rijden met een auto" te selectief

Wat is de laatste BMW motor in Formule 1 eigenlijk?
                    'k zou het echt niet weten...

En 't doet er ook niet toe: zie post 2558.

Comment

• Links of rechts?

Comment

• Beide. 'k Vind ze allebei moddervet.

Comment

Beide. 'k Vind ze allebei moddervet.
                          Sowieso

Zaligen avatar.

Comment

Links of rechts?

Als enige wagen: Rechts
                            Als 2e wagen: Links

In mijn ogen heeft de BMW een veel beperktere dagelijkse bruikbaarheid. Ik weet dat ik het niet mag doen, maar omdat mijn kilometers in een E30 M3 beperkt zijn tot +/- 20 a 30 vergelijk ik het met de E30 waar ik een tijdje mee rondgereden heb,
                            Zowel het comfort als het subjectieve gevoel van veiligheid zijn in de Benz tig keer hoger. Benz lijkt steviger te zijn in de zin van robuuster.
                            Ooit geweten op een Parking dat onze W123 van vroeger naast de Mitsubishi Pajero van een vriend stond, geparkeerd onder een appelboom voor een week.
                            De appels die op de 123 gevallen waren hadden geen schade gemaakt, die op de Pajero gevallen waren hadden deuken gegeven. Iets in mij doet mij vermoeden dat zo een E30 dan ook deuken zou hebben, en de 190 minder.

Maar als ik van beide eentje moet kiezen om in het weekend buiten te halen puur om mezelf uit te leven: M3 (liefst in cabrio wel )

Comment

• Wat een mooi beschreven opinie.

Comment

• Ik ben blijkbaar in een lyrische bui

Comment

• Ik las het echt als een beschrijving van een gekoesterde jeugdherinnering.

Comment

Ik las het echt als een beschrijving van een gekoesterde jeugdherinnering.
                                    Dat is de eerste keer dat ik mij kan herrineren dat ik besefte dat Mercedes beter is dan al de rest.
                                    Voordien was ik meer fan van de Pajero, omdat die veel groter en stoerder was. En die had een kompas en hellingshoekmeter op zijn dashboard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Dat is de eerste keer dat ik mij kan herrineren dat ik besefte dat Mercedes beter is dan al de rest.
                                      Voordien was ik meer fan van de Pajero, omdat die veel groter en stoerder was. En die had een kompas en hellingshoekmeter op zijn dashboard
                                      And then he had an epiphany.

Comment

Exact!

@ C_X: w201 vs e30, daar ging het over.
                                        Mercedes > BMW!

Dat fotootje is maar ter illustratie

PS: Ik heb nog nooit iets gezien in een E30, 'k vind het niet bepaald een mooie auto en van de weinige keren dat ik er eentje bestuurde vond ik het verre van speciaal. Dat gezegd zijnde vind ik aan een standaard 190 die ne kilometer van de grond staat en veel te klein is van binnen ook niet bijster geweldig en mooi? Ook zeker niet.

Ik ga een klasse hoger kiezen en kwa sedanheid wint de E34 het van de W124 maar de S124 van de Touring en de coupe daar hebben de beiererenaars nog steeds geen deftig antwoord op

Als er iets is dat ik wel kan is goed vergelijken tussen een E32 en een W126 en daar kan ik vrij kort in zijn: 126 > all toen en velen van nu.
                                        Last edited by ; 15/06/2011, 23:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Op circuit is een BMW beter ja, in het echte leven ruleert Benz
                                          Dat is een bord van BMW kieken

En BMW beter dan een Benz op circuit?

Comment

Working...
                                          X