Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Les goûts et les couleurs...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
      Les goûts et les couleurs...
      Zijn zeker discuteerbaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
        Mercedes > BMW!

Dat fotootje is maar ter illustratie

PS: Ik heb nog nooit iets gezien in een E30, 'k vind het niet bepaald een mooie auto en van de weinige keren dat ik er eentje bestuurde vond ik het verre van speciaal. Dat gezegd zijnde vind ik aan een standaard 190 die ne kilometer van de grond staat en veel te klein is van binnen ook niet bijster geweldig en mooi? Ook zeker niet.

Ik ga een klasse hoger kiezen en kwa sedanheid wint de E34 het van de W124 maar de S124 van de Touring en de coupe daar hebben de beiererenaars nog steeds geen deftig antwoord op

Als er iets is dat ik wel kan is goed vergelijken tussen een E32 en een W126 en daar kan ik vrij kort in zijn: 126 > all toen en velen van nu.
        Het is tijd dat mevrouw H. wakkerwordt uit haar winterslaap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
          Het is tijd dat mevrouw H. wakkerwordt uit haar winterslaap
          Ik heb ze gisteren gezien na een maand ofzo, ze stond daar nog steeds fier te wezen. Oma heeft me bevolen ze weer op de baan te zetten

Will be done

Comment

• Uw oma is echt zalig

Comment

Dat is een bord van BMW kieken

En BMW beter dan een Benz op circuit?

Dat bedoelde ik ook, ze geven zelf (tussen de lijnen gelezen ) toe dat een Benz "Im allentag" beter is
              Ik zal eens meerijden met de jouwe op de Ring dan zal ik m'n opinie uitreiken!

Comment

• Die groene is de ex van Fredoo volgens mij

Comment

Ik ga een klasse hoger kiezen en kwa sedanheid wint de E34 het van de W124 maar de S124 van de Touring en de coupe daar hebben de beiererenaars nog steeds geen deftig antwoord op
                  Is da nu gewoon om ze iets te gunnen?
                  > w124 ?????

Comment

• W124 sedan is niet moeders mooiste. Ahja, ik verkies de E34 boven alle vergelijkbare 124's.

Comment

• ah, .... looks ...
                      een keer gesmeten op 124 laat ze je niet los

Comment

• Ahhh, in dit topic gaat het tenminste nog over de looks van de auto in kwestie (+ vergelijkingen met andere karren van die era). Geen eindeloos gezaag of deze of gene auto een goeie koop zou zijn, dat er iemand zijn benzinefilter heeft vervangen, wanneer ze onder de kerktoren gaan afspreken, ...
                        Honda S2000 2002
                        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Insignia topic ofzo?

Comment

• Zo een 2.3 gaat dat eigenlijk goed vooruit ? De buurman heeft er zo eentje.
                            Best aangename brom ook.
                            Over e30 t.o.v w201:
                            Ik moet toegeven dat het interieur van de Benz een hele klas hoger is, als je die deur dichtslaat voelt het aan als een tank en dan die zachte stoelen en dat overdreven grote stuur. Voelt allemaal veel solider aan dan een e30.
                            Zijn eigenlijk nog wel toffe bakken, mijn leraar wiskunde is grote fan

Maar als ik ooit een oude Benz neem wordt het toch wel een w123 .
                            Bestaat daar een topic van ?
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                              Ahhh, in dit topic gaat het tenminste nog over de looks van de auto in kwestie (+ vergelijkingen met andere karren van die era). Geen eindeloos gezaag of deze of gene auto een goeie koop zou zijn, dat er iemand zijn benzinefilter heeft vervangen, wanneer ze onder de kerktoren gaan afspreken, ...
                              uhm...
                              ik vind bv de prestaties en de rij-technische kenmerken van een E30 veel sterker dan de looks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                Zo een 2.3 gaat dat eigenlijk goed vooruit ? De buurman heeft er zo eentje.
                                Best aangename brom ook.
                                Over e30 t.o.v w201:
                                Ik moet toegeven dat het interieur van de Benz een hele klas hoger is, als je die deur dichtslaat voelt het aan als een tank en dan die zachte stoelen en dat overdreven grote stuur. Voelt allemaal veel solider aan dan een e30.
                                Zijn eigenlijk nog wel toffe bakken, mijn leraar wiskunde is grote fan

Maar als ik ooit een oude Benz neem wordt het toch wel een w123 .
                                Bestaat daar een topic van ?
                                goede vraag
                                w123 oldtimer draad

Comment

• Allez, de BMW-mannen komen ook eens kijken

Comment

Allez, de BMW-mannen komen ook eens kijken
                                    (tlijk nogal op ps3 xbox360 fanboy gedoe met momenten)

Verder heb ik niet veel toe te voegen aan het mercedes topic, ik ken niets van merc's

Comment

Allez, de BMW-mannen komen ook eens kijken
                                      en Yaqub, vanwege algemene vraagstelling

gaat dat een beetje vooruit, zo een 2.3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        (tlijk nogal op ps3 xbox360 fanboy gedoe met momenten)

Verder heb ik niet veel toe te voegen aan het mercedes topic, ik ken niets van merc's
                                        Gelieve dan dit topic ook niet vol te spammen
                                        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                        Current:
                                        1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                        1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                        Ex:
                                        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                        1976 Mercedes-Benz W123 250
                                        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                        1980 Mercedes-Benz W123 280
                                        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                          en Yaqub, vanwege algemene vraagstelling

gaat dat een beetje vooruit, zo een 2.3?
                                          Best wel ja. Ik rij daar vlot 180 mee.

Comment

Working...
                                          X