Oorspronkelijk geplaatst door W201
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenDaarmee dat je beter een W201 of W125 kan kopen
Ik wil maar zeggen: een afkeer van de 202 is niet geheel terecht.
Mijn voorkeur ligt ook bij de oudere modellekes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenDaarmee dat je beter een W201 of W125 kan kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten202 roest niet harder dan een 201 of 124.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk zie toch weinig 202's rijden zonder roest, terwijl je een 201 nog vaak roestvrij ziet (vooral de latere modellen) en ze toch een stuk ouder zijn. Die ene die ik wou kopen was het jaar ervoor volledig herspoten bij Mercedes en roest al terug
En de laatste 201's zijn maar een jaar ouder dan de eerste 202's he, dus veel ouder zijn ze niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Shit die is leuk.
Zou ik eigenlijk wel nog zien zitten. 280 biturbo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenhmmm, bij auto Vandi in Dikkebus ( door sommigen hier welgekend ) zagen mijn ouders een C200 staan. geen roest, gekende historiek, goede vorige eigenaar en zo'n 150 000km. er zit een jaar garantie op, en omwille van de zekerheid gaan mijn ouders iets bijleggen. dinsdagavond ga ik kijken.
190's blijken in Oost-Vlaanderen toch niet zo courant te koop zijn. vroeger gingen die voor geen geld, maar ondertussen zijn er al veel geexporteerd naar Afrika en zijn de prijzen serieus gestegen.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEen 190 is zo slim om te roesten onder de bagetten
En de laatste 201's zijn maar een jaar ouder dan de eerste 202's he, dus veel ouder zijn ze niet
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenShit die is leuk.
Zou ik eigenlijk wel nog zien zitten. 280 biturbo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEcht hé, lelijke kleur maar het past hem wel met die uitvoering
met cognac-caramel interieur allemaal nog redelijk lekker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEen 190 is zo slim om te roesten onder de bagetten
met de prijs daarvoor kan je al wat roest aanpakken
tis maar dat er wa 220's rondrijden
een 202 250 is al leuker en in break te vinden
een 201 is nu ook weer niet echt puur design om vingers van af te likken
50-50 dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenmaar een 201 heeft in elk geval geen 220 diesel ... ( ... pomp)
met de prijs daarvoor kan je al wat roest aanpakken
tis maar dat er wa 220's rondrijden
een 202 250 is al leuker en in break te vinden
een 201 is nu ook weer niet echt puur design om vingers van af te likken
50-50 dus
- Tikkende klepstoters (500) en scheurende cilinderkoppen (2.000)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten201 heeft wel:
- Tikkende klepstoters (500) en scheurende cilinderkoppen (2.000)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJij hebt nog geen scheur he
Toch de indruk dat m'n koelwater een kleiiin beetje zakt en het ritje zee gisteren heeft het tikken niet verbeterd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZwijg! *zoekt snel een stuk hout om vast te houden*
Toch de indruk dat m'n koelwater een kleiiin beetje zakt en het ritje zee gisteren heeft het tikken niet verbeterd
Het is te zeggen: vol 190
Ik ga een maandje Espace rijden denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHeel de maand juli staat mijn garage leeg
Het is te zeggen: vol 190
Ik ga een maandje Espace rijden denk ik
Comment
Comment