een 2dehands x5 voor 28 is dat ook
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenWie weet er een roestige 2.3 16V of (bij voorkeur) 2.5 16V staan? Ik heb een leuk ideetje in mijn hoofd zitten.
Motor en versnellingsbak en diff moeten wel nog goed zijn.
Comment
-
Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenNog een boom vellen met een roestbak?
Edtih zegt trouwens dat je moet origineler zijn, anders mag je er geen grapjes meer over maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenNah, de roestigheid mag je houden, het is hetgeen eronder zit
Edtih zegt trouwens dat je moet origineler zijn, anders mag je er geen grapjes meer over maken.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenNah, de roestigheid mag je houden, het is hetgeen eronder zit
Edtih zegt trouwens dat je moet origineler zijn, anders mag je er geen grapjes meer over maken.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenDat gaat nog even meegaan hoor, mij pesten ze hier ook al heel lang.
ik niet hoor, ik pest geen -18'ers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenLaat me raden, de motor van een 2.3-16v in je TE lepelen?
good luck
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenJe kan er wel een turbo in proberen lepelen.
Ideale motor (relatief lage compressie)
Heb ik al gezegd dat ik dat ding door de keuring wou krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenik zit met een idee en het idee wordt al direct overvleugeld door een nog zotter idee
Heb ik al gezegd dat ik dat ding door de keuring wou krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenEum in mijn s123? Ik denk dat we naast elkaar aan het praten zijn. Verklaar je nader
alee kom
Een andere motor inlepelen is gewoon visueel al de melk bij de kat zetten en omgekeerd. Dezelfde motor voorzien van een turbo is gewoonweg dezelfde motor laten zitten he. er hangt gewoon van alles rond. Uitstoot en afregeling zijn dan de problemen.
Comment
-
Mja, maar dan blijf ik zitten met een aankomende ketting en kettinggeleiders die ik moet vervangen en mijn klepsteelrubbers zijn ook naar de wuppegaai.
Dus daarop een turbo vijzen lijkt mij een nog minder goed plan.
En een turbo valt hard op : je kan het uitlaattraject volgen : ik heb ruimte he in die machinekamer, het is niet zoals een w201 waardat het allemaal vol zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenMja, maar dan blijf ik zitten met een aankomende ketting en kettinggeleiders die ik moet vervangen en mijn klepsteelrubbers zijn ook naar de wuppegaai.
Dus daarop een turbo vijzen lijkt mij een nog minder goed plan.
En een turbo valt hard op : je kan het uitlaattraject volgen : ik heb ruimte he in die machinekamer, het is niet zoals een w201 waardat het allemaal vol zit
Het ergste dat je kan overkomen is dat je je geld kwijt bent en dat je het weer moet downtunen.
Nu ja, eerlijk. Voor al dat geld koop je beter een 280.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenal naar keuring geweest? Ergens anders gaan en desnoods zeggen dat je hem zo gekocht hebt.
Het ergste dat je kan overkomen is dat je je geld kwijt bent en dat je het weer moet downtunen.
Nu ja, eerlijk. Voor al dat geld koop je beter een 280.
Is zwaarder en drinkt een pak meer. Wel mooi geluidje
Maar aan de andere kant heb je wel een 6-cilinder.
Comment
Comment