Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
    Ik weet dat er andere dingen fout gingen, vandaar mijn gokje op de koppeling die tijdens testrit twee : neen gaan zeggen.

Al lijkt mij de motorkap logischer
    pfff motorkappen zijn zo passé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
      Ik weet dat er andere dingen fout gingen, vandaar mijn gokje op de koppeling die tijdens testrit twee : neen gaan zeggen.

Al lijkt mij de motorkap logischer

Motorkap zal sluiten Justin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
        Hoe heb je het opgelost?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
          Hoe heb je het opgelost?
          Door 2.6 te steken ipv 3.0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Ik had nu geen topkwaliteit verwacht, maar de mat van de bestuurder vertoont toch al serieus wat sleet en die beschermende lap hangt al van enkele weken na de aankoop + ze sluit niet goed aan waardoor ik ze soms voel bij het bedienen van de koppeling
            In het vervolg toch maar wat meer investeren in Benzwaardige matten
            Originele matten gaan +120.000 km mee zonder sporen.
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Die Auto5 matten zijn eigenlijk een belediging voor m'n 190, het is het nieuwste deel van het interieur en het is ook het meest versleten

Comment

• Dik!

Lijkt me ietsje lager te liggen dan die van mij, maar ook een iets lagere bandenflank?
                Ik heb 225 ipv 215...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                  met of zonder een gat te maken in het midden?

Comment

• Met uiteraard. Allez een gat is veel gezegd maar ja ge gaat het zien.

Comment

• Op het eerste zicht verschrikkelijk lelijke 190, maar stel je eens voor deze met Sportline Gulli's Ik kan dat kleurtje wel smaken, Carreragrijs geloof ik? Nog een proper exemplaar ook denk ik.

Comment

• stradge .. je hebt een 2.5 in 199 ... stop surfin'

of zoek ne w124

Comment

• Ik ben content hoor, maar het is m'n 2de zwarte 190 en ik had graag eens een speciaal kleurtje gehad of zilver kwestie van toch een beeetje afwisseling te hebben hé

Comment

Ik ben content hoor, maar het is m'n 2de zwarte 190 en ik had graag eens een speciaal kleurtje gehad of zilver kwestie van toch een beeetje afwisseling te hebben hé

GA JE GANG !!!

Comment

Ik ben content hoor, maar het is m'n 2de zwarte 190 en ik had graag eens een speciaal kleurtje gehad of zilver kwestie van toch een beeetje afwisseling te hebben hé
                              Ik heb een rooie turbo.

Intresse?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Ik heb een rooie turbo.

Intresse?
                                al redelijk lang nu he, carlito?
                                proficiat!

Comment

http://nl.kapaza.be/antwerpen/merced...--63528568.htm
                                  Op het eerste zicht verschrikkelijk lelijke 190, maar stel je eens voor deze met Sportline Gulli's Ik kan dat kleurtje wel smaken, Carreragrijs geloof ik? Nog een proper exemplaar ook denk ik.

Ik vind die velgen op zich niet zo mis, het past in zekere zin in de tijdsgeest met dat plastieken ding aan het open dak en zo. Tegenwoordig moet het allemaal OEM zijn en weet ik wat en dan is dit wel een beetje vloeken, maar ik was dan ook jong in een tijd dat dit best wel ok was
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Ik heb een rooie turbo.

Intresse?
                                    Als je 200.000 km achteruit rijdt wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      Tegenwoordig moet het allemaal OEM zijn
                                      op een oude benz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                        Ik vind die velgen op zich niet zo mis, het past in zekere zin in de tijdsgeest met dat plastieken ding aan het open dak en zo. Tegenwoordig moet het allemaal OEM zijn en weet ik wat en dan is dit wel een beetje vloeken, maar ik was dan ook jong in een tijd dat dit best wel ok was
                                        Vind de velgen ook zeker niet verkeerd (er bestaan veel ergere velgen), maar toch zou ik uitkijken naar een set gulli's (liefst 16"), en die spaakvelgen kunnen dan nog als wintervelg gebruikt worden ofzo, niet veel kuiswerk.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ze zijn te open, te groot en te 90'ies op een 190 imo.

Comment

Working...
                                          X