Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenIk weet dat er andere dingen fout gingen, vandaar mijn gokje op de koppeling die tijdens testrit twee : neen gaan zeggen.
Al lijkt mij de motorkap logischer
Motorkap zal sluiten Justin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenMotorkap zal sluiten Justin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenHoe heb je het opgelost?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk had nu geen topkwaliteit verwacht, maar de mat van de bestuurder vertoont toch al serieus wat sleet en die beschermende lap hangt al van enkele weken na de aankoop + ze sluit niet goed aan waardoor ik ze soms voel bij het bedienen van de koppeling
In het vervolg toch maar wat meer investeren in Benzwaardige matten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
Lijkt me ietsje lager te liggen dan die van mij, maar ook een iets lagere bandenflank?
Ik heb 225 ipv 215...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenMotorkap zal sluiten Justin
Comment
-
Op het eerste zicht verschrikkelijk lelijke 190, maar stel je eens voor deze met Sportline Gulli'sIk kan dat kleurtje wel smaken, Carreragrijs geloof ik? Nog een proper exemplaar ook denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk ben content hoor, maar het is m'n 2de zwarte 190 en ik had graag eens een speciaal kleurtje gehad of zilver kwestie van toch een beeetje afwisseling te hebben hé
GA JE GANG !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk ben content hoor, maar het is m'n 2de zwarte 190 en ik had graag eens een speciaal kleurtje gehad of zilver kwestie van toch een beeetje afwisseling te hebben hé
Intresse?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk heb een rooie turbo.
Intresse?
proficiat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenhttp://nl.kapaza.be/antwerpen/merced...--63528568.htm
Op het eerste zicht verschrikkelijk lelijke 190, maar stel je eens voor deze met Sportline Gulli'sIk kan dat kleurtje wel smaken, Carreragrijs geloof ik? Nog een proper exemplaar ook denk ik.
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk heb een rooie turbo.
Intresse?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenTegenwoordig moet het allemaal OEM zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIk vind die velgen op zich niet zo mis, het past in zekere zin in de tijdsgeest met dat plastieken ding aan het open dak en zo. Tegenwoordig moet het allemaal OEM zijn en weet ik wat en dan is dit wel een beetje vloeken, maar ik was dan ook jong in een tijd dat dit best wel ok was
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment