Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Klopt, heeft daar overnacht.

En wa vonde van de blutsenbak :')

Nog een klein filmpje, 5de vitesse, niet terug geschakeld.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
    Last edited by ; 09/04/2012, 22:04.

Comment

• Een echt schaap in wolfskleren. Die verlaging en velgen staan er goed onder.

Comment

• Is't nie omgekeerd? Wolf in schaapskleren? :p

Comment

• Dju, dat bedoel ik idd

Comment

• Woont ge in de buurt misschien?

Comment

• Jep, ik woon in Onkerzele dicht bij de oude brouwerij.
              Woont gij in de buurt van 't grof zout? Is de eerste keer dat ik die daar zie staan.

Comment

• Ik woon om het hoekje, 1 huis verder dan die bloemenwinkel. In de zomer staat m'n s klasse daar regelmatig. En m'n berlingo van't werk staat daar ook alle dagen.

Comment

• Dan zal ik is moeten kijken als ik passeer.

Comment

• C_X, gij gesportschoende God, hoe voelt de 190 aan op zo'n snelheid? Secuur?

Comment

• Wow C_X dat gaat echt serieus vooruit. Welke setup is dit nu? 2.6 of 3.0 en 1 of 2 turbo's? Heb je een idee rond welk vermogen de wagen nu zit? Echt knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                        C_X, gij gesportschoende God, hoe voelt de 190 aan op zo'n snelheid? Secuur?
                        Heel stabiel eigenlijk, daar geen klagen over alleen bij fel optrekken is de grip ver te zoeken met die banden en de koude temperaturen hé. Ook denk ik dat een funtionele spoiler best op z'n plaats zal zijn met serieus bochtenwerk want de poep is licht.

Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                        Wow C_X dat gaat echt serieus vooruit. Welke setup is dit nu? 2.6 of 3.0 en 1 of 2 turbo's? Heb je een idee rond welk vermogen de wagen nu zit? Echt knap
                        Geen idee hoeveel er uit komt, in theorie zouden het er 260 moeten zijn. Is een 2.6 biturbo.

Comment

• Een school wilde Evo 2's tegengekomen overlaatst Indrukwekkende dingen, maar mooi vind ik ze nog steeds niet.

Comment

• Ah, in Elversele geweest?

Comment

• Geef die mens eens een set oranje pinkers!

Comment

• Ow fak daar moet ik ook eens zijn! (is maar 5km van mijn deur ofzo ^^ )
                                Eens met C_X! Oranje pinkers , wit is voor margi's ...

Comment

• Wow
                                  Prachtige, rijk aangeklede Turbo:

Comment

• Mooie beelden

Comment

• Machtig ding, maar zijn er echt mensen die daar 11500eur aan geven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                        Machtig ding, maar zijn er echt mensen die daar 11500eur aan geven?
                                        ja

buurman van toontje verkoopt ook auto's. Die heeft een paar prachtige Spaanse en Zwitserse W201's staan van 1986. Vraagprijs voor de auto's is tussen de 10 000 euro en de 21 000 euro. Regelmatig staat er een nieuwe, dus er zijn zotten die zoveel geld geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                          ja

buurman van toontje verkoopt ook auto's. Die heeft een paar prachtige Spaanse en Zwitserse W201's staan van 1986. Vraagprijs voor de auto's is tussen de 10 000 euro en de 21 000 euro. Regelmatig staat er een nieuwe, dus er zijn zotten die zoveel geld geven
                                          Ok, zaak gesloten dan

Comment

Working...
                                          X