Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op de parking van het Benz museum staat er ook een electrische 190 achter glas.
Heb geen foto's gemaakt toen.
Ik wel, maar nog niet verwerkt (heb nog een groot deel niet-verwerkte foto's van toen. )
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
190E with 3.0-24v (m104 980) engine, Megasquirt II, 6x630cc/min injectors, t3/t4 turbo @ 0.8 . Video from the dyno (298.8whp/427.5nm @0.7 bar ) http://www.yo...
Nice eh
Iemand een idee of een 190D 2.5 nu echt duidelijk sneller is als een 2.0? Ik lees regelmatig mensen die 180 op de teller halen met een 2.0 en de mijne gaat niet eens zoveel sneller (de teller heeft ooit eens op 190 gestaan, maar dan zat wel echt alles mee, meestal stopt hij op een dikke 180) en sommigen beweren dat het niet zoveel scheelt qua gevoel?
Ja we moeten eens afspreken als ik m'n kapje bij Bert ga halen, ben eens benieuwd. Snel zijn ze inderdaad geen van beide, maar de mijne is net vinnig genoeg, alleen de taksen hé...
Ja we moeten eens afspreken als ik m'n kapje bij Bert ga halen, ben eens benieuwd. Snel zijn ze inderdaad geen van beide, maar de mijne is net vinnig genoeg, alleen de taksen hé...
Altijd welkom
Ik vermoed dat het toch een heel stuk gaat schelen in het voordeel van de 2.5.
Ik vermoed dat het toch een heel stuk gaat schelen in het voordeel van de 2.5.
Plus het feit dat de klank veel leuker is
Dit hadden we opgenomen voor het jaar rust:
Ik hoop dat het verschil nog groot is, want in taksen scheelt het wel wat
Op dat filmpje lijkt de jouwe echt wel heel vinnig voor een 2.0, maar die is dan ook goed losgereden hé
Ik zal eens horen bij Bert wanneer hij kan, dan laat ik iets weten!
Comment