Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze kunnen weten dat hij 90 reed (heb ik me altijd al afgevraagd bij accidenten).
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Gisteren een meisje met L zien rondrijden in een gouden perfecte 190D prefl hier in Waregem.
Hopelijk kom ik ze nog eens tegen, kan ik ze een duimpje geven. (geen schunnige opmerking aub)
Gisteren een meisje met L zien rondrijden in een gouden perfecte 190D prefl hier in Waregem.
Hopelijk kom ik ze nog eens tegen, kan ik ze een duimpje geven. (geen schunnige opmerking aub)
Aha mogelijks weet ik wie het is. Nichtje van mijn vriendin leert rijden in een gouden 190D in die streek.
Proper onderhouden wagen. Moest hij ooit weggaan, heb ik wel intresse erin
Aha mogelijks weet ik wie het is. Nichtje van mijn vriendin leert rijden in een gouden 190D in die streek.
Proper onderhouden wagen. Moest hij ooit weggaan, heb ik wel intresse erin
Zit er dik in dat het zij is.
Inderdaad een proper spel, de wagen. (meisje enkel haar en ogen gezien)
Ben daar zo zeker niet van. Als je ziet hoe stevig de 190 van Fiddy was...
Ik denk ook wel dat ze een stevige kas hebben, in ongevallen waarbij er overkop gegaan wordt komt dat van pas, maar in frontale botsingen heb je volgens mij meer aan kreukelzones en airbags.
Ik denk ook wel dat ze een stevige kas hebben, in ongevallen waarbij er overkop gegaan wordt komt dat van pas, maar in frontale botsingen heb je volgens mij meer aan kreukelzones en airbags.
Dat denk ik ook. De 190 plooit niet, maar jij wel.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Comment