Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk Berichten
    Onder het motto lovers gonna hate, een picje van mijn daily. Voorheen enkel
    in het weekend mee gereden, maar sinds kort mijn recente auto verkocht.
    De Benz rijdt gewoon te zalig!

Verlaagd (Koni dempers, Weitec veren), 16" 8 lochs in 8 breed, en originele US
    pinkers en achterlichten...
    Ik ben sowieso tegen tuning, maar als het dan toch moet is dit nog wel een mooie stijl
    Hoe zit het qua comfort?
    Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
    oh maar ooit wil ik wel eens een 190 hoor, vroeger nog meegereden in enkele. Het comfort is mij bij gebleven.
    Good boy
    In de mijne nooit meegereden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Ik ben sowieso tegen tuning, maar als het dan toch moet is dit nog wel een mooie stijl
      Hoe zit het qua comfort?

Good boy
      In de mijne nooit meegereden?
      nee enkel in die volvo toen hé. Gij wel in de mijne, ik denk dat ge u dat nog wel kunt herinneren.
      2015 BMW S1000R
      2010 Renault Clio RS Cup
      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• S201 anyone?

Jammer dat die nooit gemaakt geweest is.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
          Mooi, alleen die koplampen storen mij.

Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk Berichten
          Onder het motto lovers gonna hate, een picje van mijn daily. Voorheen enkel
          in het weekend mee gereden, maar sinds kort mijn recente auto verkocht.
          De Benz rijdt gewoon te zalig!

Verlaagd (Koni dempers, Weitec veren), 16" 8 lochs in 8 breed, en originele US
          pinkers en achterlichten...
          Knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
            S201 anyone?

Jammer dat die nooit gemaakt geweest is.
            is een shopke, neen?
            kon iets beter, is iets te lang denk ik en geen dakrails

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
              Tip van mijn kant: neem gewoon een Eibach Pro kitje, kost zeer weinig, je kan je huidige schokdempers behouden en er is voldoende comfort over. (3 à 4 cm lager)
              Ik heb een Weitec verlaging gevonden (-4cm vanvoor en vanachter) en met veerrubbers (nu 3 nops) te wisselen naar 1 nops zal ik toch zo een 5 à 5,5cm zakken. Dan ligt hij gelijk ik wil, bandjes schoon gelijk met de kas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                Ik heb een Weitec verlaging gevonden (-4cm vanvoor en vanachter) en met veerrubbers (nu 3 nops) te wisselen naar 1 nops zal ik toch zo een 5 à 5,5cm zakken. Dan ligt hij gelijk ik wil, bandjes schoon gelijk met de kas.
                Wel zien dat je het door de keuring krijgt indien er niet de nodige attesten bij zijn.
                Die letzten Worte ...
                ... eines Diesel-Fahrers:
                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                W201 BENZIN

Comment

• Is een Goca attest bij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                    is een shopke, neen?
                    kon iets beter, is iets te lang denk ik en geen dakrails
                    Fotosoep denk ik ja. Vind het nog redelijk gedaan. Dakrails hoeven niet per sé vind ik.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Thx voor de reacties!

Verlaging van mij is Weitec -4 cm rondom (voor keuring), maar op foto zitten er Weitecs onder
                      waarvan nog een ring extra is afgeslepen. Vandaar dat er ook Koni dempers in hardheid verstelbaar
                      onder zitten. Gewone dempers rij je in no time lek...Ik heb een schroefkit gezocht, maar bestaat maar 1
                      van voor op circuit en die moet van de andere kant van de wereld komen.

Comfort op deze manier? Nihil qua veerweg, maar de auto zelf vangt veel op (ik ben gewoon van
                      met platte Golfkes 1 te rijden, en dat is niet te vergelijken). Plakt wel op de baan nu, ook bij
                      nat wegdek.

Hoeveel dat ie precies verlaagd is, is moeilijk te zeggen. Origineel stond die vooraan extreem
                      hoog (abnormaal hoog?), waardoor er zeker meer dan 10 cm verschil is dan voor de verlaging.

Banden vooraan zijn 195/40-16, achteraan 215/40-16. Perfecte maten om kassen gelijk te vullen,
                      met deze verlaging, en nergens te raken!

Indien gewenst kan ik wel eens voor meer foto's zorgen...

Comment

• Meer foto's zijn altijd welkom De mijne is identiek qua kleur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk Berichten
                          Thx voor de reacties!

Verlaging van mij is Weitec -4 cm rondom (voor keuring), maar op foto zitten er Weitecs onder
                          waarvan nog een ring extra is afgeslepen. Vandaar dat er ook Koni dempers in hardheid verstelbaar
                          onder zitten. Gewone dempers rij je in no time lek...Ik heb een schroefkit gezocht, maar bestaat maar 1
                          van voor op circuit en die moet van de andere kant van de wereld komen.

Comfort op deze manier? Nihil qua veerweg, maar de auto zelf vangt veel op (ik ben gewoon van
                          met platte Golfkes 1 te rijden, en dat is niet te vergelijken). Plakt wel op de baan nu, ook bij
                          nat wegdek.

Hoeveel dat ie precies verlaagd is, is moeilijk te zeggen. Origineel stond die vooraan extreem
                          hoog (abnormaal hoog?), waardoor er zeker meer dan 10 cm verschil is dan voor de verlaging.

Banden vooraan zijn 195/40-16, achteraan 215/40-16. Perfecte maten om kassen gelijk te vullen,
                          met deze verlaging, en nergens te raken!

Indien gewenst kan ik wel eens voor meer foto's zorgen...
                          Staan de banden dan niet erg getrokken (toch vooral die 195)?
                          Welk merk van banden, want er zit veel verschil op in breedte tussen de verschillende merken.
                          Die letzten Worte ...
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201 BENZIN

Comment

• Banden vooraan zijn Federal, achteraan Fulda (had ik nog liggen).

Vooraan staan die inderdaad getrokken. Je ziet net de rand van de velg als je voor de auto staat,
                            dus wel niet van die extreem getrokken affaires. Ik hou het graag veilig.

Achteraan staat dit volledig recht op de velg. Dus wie achter de auto staat, ziet enkel maar een 190
                            met een bredere sloef op. Verlaging valt nie zo hard op dan, en banden zitten mooi binnen.

Ik zou graag een velg steken met bling bling boord op, maar dat trekt sowieso de aandacht. Dus zolang
                            ik hier dagelijks mee rijd, laat ik alles zo. Er draaien al genoeg kopjes ^^

Ik zorg asap voor meer foto's die beetje een beeld geven van alles!

Oja, nog vergeten te zeggen. Katalysator is ook verwijderd. Deze hangt nogal door, en had daar amper
                            2 cm bodemspeling. Vluchtheuvels waren no-go dan. Heb Skytune aangesproken, en deze heeft een
                            middenstuk gemaakt met rechte buis die kat vervangt, en voorlaatste demper vervangen door andere
                            pot. Achterste uitlaatpot is dan weer origineel. Auto is tevens zo gekeurd geraakt! Kerel is een vakman.
                            Super proper gemaakt!
                            Last edited by ; 22/02/2013, 18:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                              Fotosoep denk ik ja. Vind het nog redelijk gedaan. Dakrails hoeven niet per sé vind ik.
                              Is als een auto met een halve rempedaal naast gaspedaal.
                              Niet echt volledig voordelen van de functionaliteit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                Is als een auto met een halve rempedaal naast gaspedaal.
                                Niet echt volledig voordelen van de functionaliteit
                                Bwa, wij hebben dat nog nooit gebruikt thuis.

CAS z'n ex-Golf 3 Variant had ook geen dakrails bvb. Ziet er nog strak uit vind ik.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Niet veel geld als de km's en het verhaal juist zijn:
                                  Die letzten Worte ...
                                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  W201 BENZIN

Comment

• Ziet er nog goed uit... Kilometerstand kan terug gedraaid zijn (check : pook is redelijk glad precies) en ook die 2e "5" in de kilometerteller staat scheef (kan wijzen op teruggedraaide teller)
                                    Ook geen foto van eventuele instapschade (mijn w201 met bijna 342k km vertoont zeeeer minieme instapschade, zit zelfs nog niet door de stof dus dat wilt echt niet alles zeggen...)

Comment

• Nog een 190D met een lage kilometerstand.
                                      Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                                        Nog een 190D met een lage kilometerstand.
                                        http://www.2dehands.be/autos/autos/m...-benz&start=70
                                        de banden zijn nog goed

Comment

• Netjes:
                                          Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Die letzten Worte ...
                                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                          W201 BENZIN

Comment

Working...
                                          X