Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Wss dezelfde als in bovenstaande post, in betere tijden:
Dat zijn foto's van een advertentie. Enkele jaren geleden heeft die kar te koop gestaan op Mobile. Heb toen nog getwijfeld om ernaar te gaan kijken en aan te schaffen. Maar wegens te slechte conditie + eventuele problemen bij inschrijving/homologatie afgehaakt.
Zou zo speciaal zijn om mee rond te rijden
Wel stom dat het gewoon een S124 kont is, liever de gewone 190 achterlichten dan. De sedan blijft wel het knapst imo.
Oh nee ik vind de ombouw met de 124 achterkant veruit de mooiste. De gewone sedan achterlichten zijn echt lelijk op zo'n T-modell, ziet er teveel 'bricolage' uit imo.
Die zwarte ziet eruit alsof 'ie uit het fabriek zou gerold kunnen hebben.
Mijn 190 mag de deur uit. Ik post het hier even omdat er misschien wel
intresse kan in zijn, in de auto zelf, of in de onderdelen (16"ers - 8 breed,
gasgevulde Koni's in hardheid instelbaar, Weitec verlagingsveren -4,
US pinkers + achterlichten - met SML's dus).
Wagen zelf is van 91, 2.0E, automatiek, en 197.000 km.
Liefst compleet weg natuurlijk. Wagen staat nog in de staat zoals hieronder,
dus onderdelen zijn niet meteen beschikbaar...
Amateurs
In de deuren zie je het "Activ Bass" systeem. Quote van W201club:
Wat maakt deze optie nu zo bijzonder? Aktiv-bass was eind jaren 80, begin jaren 90 dé top op audio gebied van Mercedes-Benz. Nog steeds is de geluidskwaliteit top. In de W124, W126, R129 e.a. is Aktiv-Bass volop geleverd, maar in de W201? Heel, heel zelden. Enerzijds omdat het systeem pas op de markt kwam toen de W201 al bijna opgevolgd werd door de W201, anderzijds door de zeer stevige prijzen die Mercedes-Benz voor deze optie rekende.
Het meest zeldzame aan de W201 Aktiv-Bass systemen zijn de voordeurpanelen. Misschien dat die 1x per jaar op eBay voorbijkomen. Onderstaande set zie ik het liefste bij een mede-forumlid terechtkomen, alvorens ik e.e.a. weer terugplaats op eBay. De set is niet perfect, zelf zou ik (als ik mijn 190E 3,0 niet de deur uitgedaan had) de zwart lederen bekleding opnieuw op de panelen laten bespannen/plakken. Dat is eigenlijk wat er gedaan moet worden om de set helemaal perfect te maken. In de prijs is dat wel verdisconteerd.
Ik heb van de Aktiv Bass panelen alles gedemonteerd, en daarnaast ook nog wat extra zaken. Deze extra zaken zijn niet in de prijs meegenomen, maar die krijg je er gratis bij. Tot de Aktiv-Bass set behoren:
2x Aktiv Bass luidsprekers
2x Aktiv Bass voordeurpanelen
Als extra wordt meegeleverd:
1x Aktiv Bass versterker
2x achterdeurpanelen
Comment