Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Vraagje, kan er iemand me met zekerheid weten zeggen welke lengte van ruitenwisserblad er geschikt is voor de 190? op de mijne zit nu één van 590mm, maar die lijkt te lang (raakt raamrubber net). Nu heb ik er twee nieuwe liggen van 600mm, maar deze passen al helemaal niet. Op internet vindt ik vooral dat 600mm de geschikte maat is, maar mij lijkt deze maat enkel geschikt voor W124 en grotere auto's. Ook vindt ik aanwijzingen naar 510, maar dit lijkt dan ineens zo kort?
Vraagje, kan er iemand me met zekerheid weten zeggen welke lengte van ruitenwisserblad er geschikt is voor de 190? op de mijne zit nu één van 590mm, maar die lijkt te lang (raakt raamrubber net). Nu heb ik er twee nieuwe liggen van 600mm, maar deze passen al helemaal niet. Op internet vindt ik vooral dat 600mm de geschikte maat is, maar mij lijkt deze maat enkel geschikt voor W124 en grotere auto's. Ook vindt ik aanwijzingen naar 510, maar dit lijkt dan ineens zo kort?
Die van 600mm zouden toch moeten passen. Heb je al geprobeerd om deze andere te monteren (bvb zodat het deel dat nu links zit aan de rechterkant komt).
Ik denk niet dat die symmetrisch zijn.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
In mijn ogen niet. Een gewone 190 van +5000euro mag geen roest hebben.
Die vraagprijs is wel sterk overdreven lijkt mij.
Ik heb net een Mercedes 300CE verkocht, zonder ook maar 1 roestplekje voor 3500... met 130.000km. Ze zijn mooi, maar ook niet zeldzaam..
Die van 600mm zouden toch moeten passen. Heb je al geprobeerd om deze andere te monteren (bvb zodat het deel dat nu links zit aan de rechterkant komt).
Ik denk niet dat die symmetrisch zijn.
Dat blijkt inderdaad de truc! Hoewel ik twee wisserbladen heb liggen, waarvan er één symmetrisch is en de andere niet. Best dus opletten bij de aankoop. De originele bosch twin 600mm moet je dus hebben, maar draai het bevestigingsmechanisme om.
Hebben alle 190's zo'n wisser? Dacht dat dat gewoon 't zelfde was als bij een 124.
Van die fuchs wist ik niet dat dat origineel was, nice. Dacht dat dat gewoon mensen (van bvb het W123-tijdperk) waren die dat mooie velgen vonden en ze wel vonden passen op hun 190.
Gulli's bestaan enkel in 15" dacht ik?
Nog nooit een 190 met Fuchs gezien, is ook geen zicht vind ik.
Ik vind 't nog meevallen. Het omgekeerde vind ik geen zicht; een W123 op gulli's, of W201/124 doppen.
Comment