Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe oldtimerwetgeving

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ja, de Golf (gti of andere) is één van de uitzonderlijke wagens die lang leven.

hoeveel renault R4 ('61-'92) of R5 ('72-'96) zie je nog daily rondrijden?
    hoeveel citroen BX ('82-'95), ford capri ('69-'86), sierra ('82-'93), peugeot 205 (83-97) of 405 (87-97), opel ascona (70-88 , volvo 240-340-730... (tot 1992) zie je nog dagelijks
    bijna allemaal autos uit de tijd van de golf 2 en de meeste nog langer geproduceerd. toch al niet meer in het straatbeeld te zien terwijl ik dagelijks nog meerdere golfkes tegen kom.

mijn dodge is nu ook 38jaar oud, staat winter en zomer buiten en begint nu serieus te roesten (overal blazen die tevoorschijn komen). tijd voor eens op te lassen en herspuiten. vind het alleen de moeite niet omdat die permanent 4x4 is en ik enkel RWD wil. ofwel de boel ombouwen (€€€) ofwel verkopen en andere pickup aanschaffen
    Last edited by ; 09/09/2014, 20:06.

Comment

• Ik denk dat Golf, en de babybenz w201 samen met de w124 auto's zijn die je nog regelmatig ziet.

Comment

• idd. mercedes, BMW en de golf/jetta (scirocco daarentegen zie je ook nietveel meer)

Comment

• Vanaf vandaag eindelijk nieuwe O-platen:

Comment

• Eindelijk?

Tof, kan je je huidige 1-Oxx. plaat weeral in de vuilbak kieperen als je van auto wisselt

Comment

• Allez, dan zal ik deze week normaal zo'n plaat krijgen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                Eindelijk?

Tof, kan je je huidige 1-Oxx. plaat weeral in de vuilbak kieperen als je van auto wisselt
                Dat was niet zo bedoeld, meer met de nadruk dat ze erover spraken en dat het nu eindelijk in voege gaat ... spijtig voor diegene die met een vroegere plaat rondrijden.

Comment

• de laatste jaren veranderen ze continue van plaat. wanneer gaan ze nu eens definitief gaan?
                  eerst de oude platen omgedraaid waardoor cijfers eerst kwamen
                  daarna de 1-...-... platen, nu de oldtimers ook aparte platen. persoonlijke platen was eerst 9-...-... en daar kon je niet onderuit, nu ineens mogen alle combinaties
                  ...

Comment

• Amai heb ik mijne 123 net optijd ingeschreven, of net niet
                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                    Current:
                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                    Ex:
                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Meh, ik dacht dat het pas eind oktober ging zijn, nu ga ik nog te laat zijn ook voor een O-AAA plaat.

Zou je afgekeurd worden op oldie keuring als er maar 1 van de 2 nr-plaat lampjes werkt? En als de hendel van het kofferdeksel ontbreekt. En stel dat je rood krijgt, dan krijg je nog geen inschrijvingspapier mee zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      Eindelijk?

Mag je die niet meer overzetten dan?

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                        Zou je afgekeurd worden op oldie keuring als er maar 1 van de 2 nr-plaat lampjes werkt? En als de hendel van het kofferdeksel ontbreekt. En stel dat je rood krijgt, dan krijg je nog geen inschrijvingspapier mee zeker?
                        Ik antwoord drie keer met nee op uw vragen

Oorspronkelijk geplaatst door Ian
                        Nee, want...

Pas bij (her)inschrijving of aanvraag voor een duplicaat zullen de kentekenplaten worden vervangen.

Comment

• En er staat ook in het artikel dat het niet meer mogelijk is om een gepersonaliseerde plaat aan te vragen.

Comment

• Ian ik ben niet zeker, maar over die hendel van de koffer zouden ze mss wel moeilijk kunnen doen. Koffer moet bij mijn weten langs buiten te openen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                              Ik antwoord drie keer met nee op uw vragen
                              Hopen dat hij er meteen door is dan. Hopelijk staan m'n lichten nog goed afgesteld. :') (zal wel niet veranderd zijn zeker na een jaar stilstaan sinds laatste keuring voor verkoop?)

Oorspronkelijk geplaatst door beemer1 Bekijk Berichten
                              En er staat ook in het artikel dat het niet meer mogelijk is om een gepersonaliseerde plaat aan te vragen.
                              Hmm, da's wel vreemd.

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                              Ian ik ben niet zeker, maar over die hendel van de koffer zouden ze mss wel moeilijk kunnen doen. Koffer moet bij mijn weten langs buiten te openen zijn.
                              Is enigszinds nog mogelijk, onderaan de koffer zit ook een beetje een 'lipje', of je kan hem vastpakken aan het slot.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Rij gewoon op goed geluk naar daar, heb dat ook gedaan.
                                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                Current:
                                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                Ex:
                                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                1976 Mercedes-Benz W123 250
                                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                1980 Mercedes-Benz W123 280
                                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                  Ian ik ben niet zeker, maar over die hendel van de koffer zouden ze mss wel moeilijk kunnen doen. Koffer moet bij mijn weten langs buiten te openen zijn.
                                  Dan zou ik met mijn focus en probleem hebben enkel langs binnen of met de afstandsbediening.
                                  RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                                    Dan zou ik met mijn focus en probleem hebben enkel langs binnen of met de afstandsbediening.
                                    Langs binnen openen mag wel, als je met een knopje bedoelt waardoor de koffer uit het slot springt en je hem dan kunt openen van buiten (was bij m'n Civic standaard zo).

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Langs binnen openen mag wel, als je met een knopje bedoelt waardoor de koffer uit het slot springt en je hem dan kunt openen van buiten (was bij m'n Civic standaard zo).
                                      idd zo ma werkt ook ma den helft van den tijd gewoon slecht contact contactspray helpt vo een maand en dan komt da terug
                                      RIP Den borre!

Comment

Meh, ik dacht dat het pas eind oktober ging zijn, nu ga ik nog te laat zijn ook voor een O-AAA plaat.

Ik heb alvast mijn mijn O-AAA-0.. nr plaat , vandaag naar div geweest, morgen normaal mee met de facteur .

Comment

• Rode kaart i geen inschrijvingspapier! Ik had me daar kwaad gemaakt toen w115 er niet door was... Mocht ik nog eens garageplaten halen en dit was voor gewone plaat geen o plaat.

Comment

Working...
                                          X