Normaal zijn garageplaten toch niet meer nodig nu? De plaat van de eigenaar/toekomstige eigenaar zou mogen dacht ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe oldtimerwetgeving
Collapse
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Afgekeurd voor wat roest op de dorpels als oldtimer..... "jah we zijn even streng als normaal, ge moogt meer ook eh" enkel de co2 en papieren maken niet mee ruit blijkbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNormaal zijn garageplaten toch niet meer nodig nu? De plaat van de eigenaar/toekomstige eigenaar zou mogen dacht ik.
W115 was een nederlandse wagen en was voor dagelijkse plaat.
Comment
-
Wat zijn vandaag de dag de mogelijkheden om een in NL aangekochte wagen naar belgië te brengen, ik bedoel is er een mogelijkheid om de wagen naar België te rijden. bv met mijn O-platen en de bijhorende verzekering.
Export platen?
Ik heb zaterdag een, naar mijn idee goede maar wat rafelige W123 200D gekocht in NL en zou deze graag naar hier rijden indien mogelijk.
IMG_0920.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tony Mb Bekijk BerichtenWat zijn vandaag de dag de mogelijkheden om een in NL aangekochte wagen naar belgië te brengen, ik bedoel is er een mogelijkheid om de wagen naar België te rijden. bv met mijn O-platen en de bijhorende verzekering.
Export platen?
Ik heb zaterdag een, naar mijn idee goede maar wat rafelige W123 200D gekocht in NL en zou deze graag naar hier rijden indien mogelijk.
[ATTACH=CONFIG]106054[/ATTACH]
Bij het afmelden op de rdw kan je exportplaten aanvragen, dat zijn de witte platen met zwarte letters geldig voor 2 weken.
Deze witte platen krijg je alleen als er een geldige apk zit op het voertuig dat je koopt.
Met deze platen mag je in Nederland rijden tot aan de Belgische grens.
Ik heb mijn verzekering voor 1 dag overgezet op de chassisnummer van de wagen die ik ga halen, dus verzekering ok.
Vanaf de Belgische grens tot thuis rij ik met handelaarsplaten omdat de exportplaten in Belgie NIET zijn toegelaten !
Ik heb hier zelf navraag voor gedaan bij de verkeerspolitie.
Succes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk BerichtenWaarom mogen Nederlandse exportplaten niet en Duitse rode Zollkennzeichen wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk BerichtenIk ga nu woensdag een Bmw Touring halen in Nederland.
Bij het afmelden op de rdw kan je exportplaten aanvragen, dat zijn de witte platen met zwarte letters geldig voor 2 weken.
Deze witte platen krijg je alleen als er een geldige apk zit op het voertuig dat je koopt.
Ik heb mijn verzekering voor 1 dag overgezet op de chassisnummer van de wagen die ik ga halen, dus verzekering ok.
Vanaf de Belgische grens tot thuis rij ik met handelaarsplaten omdat de exportplaten in Belgie NIET zijn toegelaten !
Succes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk BerichtenIk ga nu woensdag een Bmw Touring halen in Nederland.
Succes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenEn eigenlijk ben je niet in regel als jij met de handelaarsplaten in belgië rijdt ( tenzij je werknemer bent of garagist )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenVP ovl zegt dat wel mag, die van Limburg zeggen van niet. Dan weet je al dat alles afhangt van degene die u doet stoppen.
Comment
-
Ok bedankt voor de info
Dan is dit het plan, naar de verzekering voor een groene kaart met het chassis nr er op, kwestie van een tastbaar bewijs te hebben in geval van. Met kartonnen platen in Nederland tot aan de grens, daar vijs ik dan mijn O-platen er op en recht naar huis. Moet ik toch al wel veel pech hebben als het moest mislopen mijngedacht.
Comment
-
Zalige benz Tony. Meer info en foto's? Goedkoop kunnen kopen zeker?Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Een W123 200D uit 1983 met 5 versnellingsbak net geen 300000Km.
Kwa roest valt het reuze mee. Vooraan aan de spoiler/spatbord, maar harde bodem en kriksteunen.
Nu kende ik de wagen al. De vorige eigenaar is er dit jaar nog mee op vakantie naar Spanje geweest. Er zitten nog 4 nieuwe banden op en een nieuwe uitlaat.
Het is een goede doch wat rafelige W123. Het interieur is wat uitgeleeft, zonder scheuren dat wel. Het wordt een rijdend projectje. En de prijs....tja,laat ons zeggen je kan voor dat geld ook een TV of een dudere chacosche voor je vrouw kopen . Voor zo een voertuig betaalde 2jaar geleden in NL nog gemakkelijk 6a7000€
w123.JPGw123-3.JPGw123-1.JPGw123-5.JPGw123-2.JPG
Comment
-
Alleszins een zalig kleur!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Faaaaak zin.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel