Effe uitleggen wat mijn probleem is :
3 jaar geleden een Landrover Minerva van 1952 gekocht. Hij was ingeschreven als Classic Car - kon er dus dagdagelijks de baan mee op. In maart 2009 is hij kapot gegaan. Ik had noch tijd / noch geld om er toen aan te werken, en heb hem dus uitgeschreven. Met andere woorden de platen terug opgestuurd.
Nu stond er dus een hele tijd een auto in mijn garage zonder platen.
Deze week is hij gemaakt - motor werkt terug en hij bolt terug zoals het hoort. Ik wil hem nu opnieuw laten keuren ... maar hoe doe ik dat ? Hij krijg ik hem legaal naar de keuring ? In het verkeer ?
Ik hoor vanalles maar zie tussen de bomen het bos niet meer ? Ik heb uiteraard de originele papieren en was zelf de vorige eigenaar.
1. Kan ik met de platen van mijn 'normale' auto naar de keuring voor een roos formulier, of is dat roos papier niet nodig ?
2. Kan ik zonder platen ?
3. Kan ik via de verzekering platen aanvragen en dan met die platen naar de keuring gaan ?
Iemand meer uitleg ?
3 jaar geleden een Landrover Minerva van 1952 gekocht. Hij was ingeschreven als Classic Car - kon er dus dagdagelijks de baan mee op. In maart 2009 is hij kapot gegaan. Ik had noch tijd / noch geld om er toen aan te werken, en heb hem dus uitgeschreven. Met andere woorden de platen terug opgestuurd.
Nu stond er dus een hele tijd een auto in mijn garage zonder platen.
Deze week is hij gemaakt - motor werkt terug en hij bolt terug zoals het hoort. Ik wil hem nu opnieuw laten keuren ... maar hoe doe ik dat ? Hij krijg ik hem legaal naar de keuring ? In het verkeer ?
Ik hoor vanalles maar zie tussen de bomen het bos niet meer ? Ik heb uiteraard de originele papieren en was zelf de vorige eigenaar.
1. Kan ik met de platen van mijn 'normale' auto naar de keuring voor een roos formulier, of is dat roos papier niet nodig ?
2. Kan ik zonder platen ?
3. Kan ik via de verzekering platen aanvragen en dan met die platen naar de keuring gaan ?
Iemand meer uitleg ?
Comment